آی‌فون‌هایی عظیم الجثه در راه هستند!

next-iPhone-wireless-charging

تیم کوک که با به عهده گرفتن سمت مدیریت کمپانی اپل، به تمام سنت‌های دیرینه‌ای که استیو جابز آن‌ها را بنا نهاده بود، پشت پا زده و اپل را از انحصار طلبی تا حدودی خارج کرد تا بدین وسیله به تمام اپل دوستان نوید آینده‌ای درخشان برای کمپانی اپل را اهدا نماید!

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آی‌فون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر را به تولید انبوه رساند. هدف اپل تولید آی‌فون‌هایی با صفحه نمایش‌های 4.7 و 5.7 اینچی بوده تا شاهزادگان آی‌فونی، در بخش عظیم الجثه‌ها نیز عرض اندامی داشته باشند! همچنین خبرگزاری رویترز نیز گفته: عرضه نسل ارزان قیمت آی‌فون‌های اپل با رنگ‌های متفاوت به بازارهای جهانی، از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

این احتمال که اپل قصد دارد در بازار فبلت‌ها نیز حضوری جدی و پر قدرت به مانند سامسونگ، ال‌جی و شاید هم سونی را داشته باشد، به نظر کذب و دروغی نمیآید چراکه تیم کوک نیز خود خواهان این موضوع بوده و خواهد بود! اگرچه هیچ منبع رسمی یا یکی از مسئولان کمپانی اپل کار برروی فبلت‌های عظیم الجثه آی‌فونی یا آی‌فون‌های ارزان قیمت را تایید نکرده است و شاید این احتمال غلط از آب درآید. در حالی که نسل تلفن‌های هوشمند اندرویدی روز به روز، به سوی بزرگ‌تر و عظیم الجثه‌تر کردن هیکل خود پیش می‌روند، لجاجت اپل بر کوچک ماندن اندام مبارزان هوشمندش بی فایده خواهد بود و می‌تواند اثرات این لجاجت، سبب کاهش یا حتی عدم فروش شاهزادگان آی‌فونی گردد!

جدا از طراحی و تولید نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آی‌فون با نام iPhone 5S توسط اپل، این کمپانی همچنین برروی نسل ارزان قیمت آی‌فون‌های خود با 6 تنوع رنگ نیز مشغول به کار است تا بتواند در تمام ابعاد بازار حضوری جدی و مصمم‌تر از گذشته داشته باشد! نسل ارزان قیمت شاهزادگان آی‌فونی احتمالا پلاستیکی بوده و قیمتی زیر 100 دلار را برای خود برخواهند گزید و به همین سبب، شاید تا سال 2014 برای دیدن این ارزان قیمت‌های نجیب زاده، بی قراری و چشم انتظاری کشیده و شب را با خیال و تصوراتی بیهوده و پوچ به سربگذرانیم!

همچنین رویترز نیز درباره نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آی‌فون با نام iPhone 5S و مدل ارزان قیمت‌تر آن‌ها می‌گوید که احتمالا ماه دیگر اپل تولید مدل آزمایشی این گوشی‌ها را آغاز خواهد کرد و شاید ماه آگوست یا سپتامبر عرضه جهانی  را شروع کند. همچنین یک منبع خبری در آسیا، به تولید 20 میلیون آی‌فون ارزان قیمت در سه ماه آخر سال اشاره کرده است.

2 در مورد “آی‌فون‌هایی عظیم الجثه در راه هستند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH