کدام نسخه اپل واچ را بخریم؟!

بدون شک ساعت‌های هوشمند اپل واچ جز محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی به حساب می‌آیند و بیش از هر پوشیدنی دیگری توجه دیگران را به شما جلب خواهند کرد. اگر قصد خرید یک اپل واچ دارید، با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Series1
ساعت هوشمند اپل واچ Series 1

 

برای اکثر افراد، مدل Series 1 تقریبا همان چیزی است که نیاز دارند. ساعت اورجینال اپل با بهره‌مندی از پردازنده‌ دوهسته‌ای و سیستم‌عامل WatchOS 3 اکثر قابلیت‌های یک ساعت هوشمند را داراست. علاوه بر این، این ساعت ارزانترین انتخابی است که در بین ساعت‌های هوشمند اپل وجود دارد به طوری که مدل ۳۸ میلیمتری آن تنها ۲۶۹ دلار قیمت دارد.

اما باید توجه داشته باشید که تنها دو مدل از جنس شیشه و آلومینیوم از این ساعت موجود است و از این نظر شاید برای افرادی که همواره نگران آسیب رسیدن به ساعتشان هستند، انتخاب مناسبی نباشد.

Series2
ساعت هوشمند اپل واچ Series 2

 

مدل Series 2‌ که محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران دارد، علاوه بر داشتن پردازنده بسیار پرقدرت، با برخورداری از نور صفحه‌ زیاد (تقریبا دوبرابر بیشتر از سایر مدل‌ها) به راحتی قابل استفاده در برابر نور آفتاب است. همچنین برای انتخاب بند مناسب، گزینه‌های بیشتری وجود دارد. قیمت ۳۸ و ۴۲ میلیمتری این ساعت به ترتیب ۳۶۹ و ۳۹۹ دلار تعیین شده است.

این ساعت در مقابل نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم است درنتیجه نه تنها می‌توانید با آن شنا کنید بلکه زیر دوش آب نیز قابل استفاده خواهد بود! همچنین ساعت دارای یک GPS‌ توکار بوده که به دوندگان این امکان را می‌دهد که گوشی iPhone خود را در منزل بگذارند.

+Nike
ساعت هوشمند اپل واچ +Nike

این ساعت در حقیقت یک نسخه از اپل واچ Series 2 است که +Nike نامیده می‌شود و بسیار مناسب دوندگان و حتی وزنه‌ برداران است. مزیت اصلی این ساعت برخورداری از بندهای منحصربفرد بوده که نسبت به بندهای عادی اپل که برای ورزشکاران طراحی شده، خنک‌تر و سبک‌تر است.

edition
ساعت هوشمند اپل واچ edition

دو مدلی که شاید هرگز به فکر خریدشان نیفتید، ساعت‌های اپل واچ Hermes و Edition هستند که به ترتیب قیمتی معادل ۱۱۴۹ و ۱۲۴۹ دلار دارند درحالی که نقطه‌ مثبت برجسته‌ای نسبت به مدل Series 2 ندارند. مدل Edition با برخورداری از یک لایه‌ محافظ از جنس سرامیک بسیار بادوام و شیک به نظر می‌آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH