مشاهده این ویدیو در عرض ۳ ثانیه‌ باعث هنگ کردن آی‌فون می‌شود!

تماشای ویدیو بر روی آی‌فون معمولا نباید مشکل خاصی را ایجاد کند؛ اما یک فایل ویدیویی پیدا شده که بر روی این قاعده پا گذاشته است. یکی از کاربران آی‌فون، ویدیویی را پیدا کرده که با تماشای آن، دستگاه هنگ می‌کند و تنها با ری استارت کردن کار می‌کند.

این فایل ویدیویی کاملا معمولی و همراه صدا بوده و ظاهرا هیچ مشکلی ندارد؛ اما بعد از گذشت تقریبا ۳۰ ثانیه از تماشای آن بر روی آی‌فون، گوشی شروع به هنگ کردن می‌کند. این هنگ کردن تا جایی ادامه خواهد داشت که عملکرد دستگاه به طور کلی متوقف می‌شود. تنها کاری که در این زمان می‌توان انجام داد، ری‌استارت کردن گوشی است.

landscape-1479823903-freeza

دلیل اصلی این پدیده هنوز مشخص نیست اما حدس می‌زنیم که آی‌فون با دی‌کود کردن این فایل ویدیویی به مشکل بر می‌خورد. ابتدای پخش این ویدیو هیچ مشکلی دیده نمی‌شود، اما کمی که می‌گذرد، دستگاه شروع به کند شدن می‌کند و این کند شدن تا توقف کامل آی‌فون ادامه خواهد داشت.

خوشبختانه خبری از لگ و مشکل‌های این چنینی بعد از ری‌استارت کردن آی‌فون نیست و همه چیز به حالت اول باز می‌گردد.

این اولین باری نیست که یک کاربر معمولی به چنین باگ‌هایی در آی‌فون پی می‌برد. سال پیش شخصی پیام خاصی را کشف کرده بود که با فرستادنش به گوشی‌های آی‌فون، مشکلاتی را از قبیل هنگ کردن، ایجاد می‌کرد؛ اما اپل این مشکل را با منتشر کردن یک آپدت برطرف کرد. امیدواریم کمپانی اپل برای این باگ تازه کشف شده هم چاره‌ای بیندیشد.

 

1 در مورد “مشاهده این ویدیو در عرض ۳ ثانیه‌ باعث هنگ کردن آی‌فون می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH