راهیابی مجموعه آفیس مایکروسافت به سیستم عامل iOS اپل!

1064635
مجموعه آفیس مایکروسافت به علت برنامه های بسیار کاربردی و متفاوت از جمله:ورد،اکسل،پاور پوینت و … توانسته به یکی از برترین مجموعه های تولید شده از سوی مایکروسافت تبدیل گشته و با برنامه های خود، پرطرفدار گردد!

مایکروسافت که مدت ها است از حضور تک تک برنامه های خود در سیستم عامل های تلفن های هوشمند و یا تبلت ها، امتناع میورزید و تمایلی به انجام چنین کاری نداشت به تازگی با نمایان ساختن یک تبلیغ در فروشگاه آیتونز کمپانی اپل، مژده حضور برنامه های مجموعه آفیس خود را به گوش کاربران آی او اس، رسانید.

1
بارگزاری و نصب برنامه های این مجموعه کاملا رایگان خواهد بود اما فقط کاربرانی میتوانند از این برنامه ها برای مشاهده و یا ویرایش اسناد، فایل های سازگار با نرم افزار پاور پوینت مایکروسافت و .. بهره گیرند که به عضویت سرویس آفیس 365 مایکروسافت، در آیند! عضویت در این سرویس در طول یک ماه 10 دلار و در طول یکسال به 100 دلار، برای هر مشترک، هزینه در برخواهد داشت و برای عضویت در این سرویس، مستلزم به پرداخت چنین مبالغی خواهید بود.

مجموعه نرم افزارهای آفیس مایکروسافت،با تبلت های آیپد اپل سرناسازگاری داشته اگرچه کار با این مجموعه نرم افزار، در نمایشگر های بزرگ تبلت ها لذت بخش تر خواهد بود!

همچنین در داخل این مجموعه، سه برنامه کلیدی مجموعه آفیس که شامل: ورد، اکسل و پاورپوینت میباشد، گنجانده شده و برنامه دیگری در این مجموعه نخواهید یافت.

با این مجموعه نرم افزاری، قادر به ویرایش اسناد خود خواهید بود یا میتوانید در داخل آیفون خودتان، اسنادی تازه را ایجاد سازید!

به دلیل ادغام سازی این برنامه با سرویس آفیس 365 مایکروسافت، میتوانید اسناد ویرایش شده خود را به صورت آنلاین برروی سایر وسایل و دیوایس هایی که از مجموعه آفیس مایکروسافت بهره میجویند، ارسال نمایید.

البته حضور مجموعه نرم افزاری مایکروسافت، برروی تبلت های سورفیس این کمپانی توانسته فروش چنین تبلت هایی رو به افزایش گذارد و مسلما عمومی کردن چنین مجموعه نرم افزاری، سبب کاهش میزان فروش تبلت های سورفیس مایکروسافت خواهد گشت! اگرچه حضور مجموعه بزرگ نرم افزاری آفیس برروی تلفن های هوشمند اپل، میتواند زمینه ساز فراگیر تر شدن این مجموعه نرم افزاری گردد و فروش مجموعه نرم افزاری آفیس رو به ازیاد بگذراند.

1 در مورد “راهیابی مجموعه آفیس مایکروسافت به سیستم عامل iOS اپل!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH