دوربین هایی مجهز به سیستم عامل آندروید گوگل، در راه هستند!

galaxy-nx
اگر به خاطر داشته باشید مدیر عامل شرکت سامسونگ، با غیرواقعی خواندن فروش ضعیف کهکشانی ها و تکذیب کاهش ارزش سهام این شرکت به دلیل فروش پایین نسل چهارم کهکشانی ها،نوید معرفی نسل جدیدی از دوربین های تجهیز شده به سیستم عامل آندروید گوگل در رویدادی 20 ژوئن در شهر لندن را، به خبرنگاران و رسانه ها، پیشکش نمود!

احتمالا سامسونگ برروی دو دوربین مجهز به سیستم عامل آندروید گوگل، مشغول به کار شده که یک مدل ادامه ای برای سری NX سامسونگ بوده و دیگری نام گلکسی Camera 2 را، برای خود برگزیده است.

منظور صحبت های مدیر عامل این شرکت با رسانه ها و خبرنگاران، سری گلکسی زوم سامسونگ نبوده چراکه به تازگی گواهی فناوری بلوتوث برای یک وسیله با نام GN120 دیده شده است! سری گلکسی کمرا نام GC100 و سری گلکسی S4 زوم نام CM101 را برای خود برگزیده است پس میبایست منتظر معرفی نسل جدیدی از دوربین های سامسونگ در این رویداد خبری، باشیم!

به هرحال احتمال دارد سامسونگ عنوان تجاری گلکسی NX را به عنوان برگ برنده خود در دنیای دوربین های عکاسی پیش خود نگاه داشته است! همچنین مدیر عامل این شرکت، آقای شین به رسانه ها گفته: کمپانی سامسونگ به زودی دوربین های جدیدی را با پشتیبانی از سیستم عامل آندروید گوگل معرفی خواهد کرد.

انتظار میرود نسل جدید گلکسی NX، با سنسورهایی با توانایی ضبط و ثبت تصاویر با وضوح بالا، همراه گشته باشد. نسل فعلی گلکسی NX، از یک سنسور با مدل APS-C در ابعاد 15.7*23.5 میلی متری که میتواند با وضوح 20.3 مگاپیکسل تصویربرداری نمایند، بهره مند شده است.همچنین لنزهای به کار گرفته شده در این نسل، قابل تعویض بوده و بعضی از آن ها، با ویژگی تثبیت کننده نور تصویر همراه گشته اند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH