شایعه: دوربین سلفی گلکسی S8 به فوکوس خودکار مجهز می‌شود

همانطور که می‌دانید سال ۲۰۱۶ یکی از هیجان‌انگیزترین سال‌ها نه فقط برای دنیای تکنولوژی، بلکه برای تمام زمینه‌ها بوده است. سامسونگ سعی خواهد کرد تا برای فراموشی خاطرات تلخ خود در نیمه دوم امسال، یک شروع طوفانی برای سال ۲۰۱۷ داشته باشد. سامسونگ برای انجام این کار در حال توسعه گلکسی S8 است که براساس شایعات منتشر شده از آن، باید منتظر دستگاهی قدرتمند و با پیشرفت‌های زیادی باشیم. هم‌اکنون گفته می‌شود که گلکسی S8 همانند دو نسل پیشین خود در دو نمونه مختلف عرضه خواهد شد که نسخه خمیده آن به نمایشگری با رزولوشن ۴K، رم ۶ گیگابایتی و احتمالا پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز می‌گردد. جدیدترین شایعه منتشر شده حکایت از پیشرفت‌های دوربین جلوی دستگاه و افزودن قابلیت فوکوس خودکار به آن دارد.

فوکوس خودکار در دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند وجود دارد ولی به‌علت نیاز به فضای زیاد و اجزای مکانیکی، استفاده از این تکنولوژی در دوربین جلو میان سازندگان مرسوم نیست. براساس اخبار منتشر شده از کره جنوبی، سامسونگ در حال تلاش برای افزایش قابلیت‌های دوربین جلو پرچمدار بعدی خود است و امید دارد با افزودن فوکوس خودکار به آن، گلکسی S8 را تبدیل به دستگاهی بی‌رقیب در بازار کند.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با معرفی گلکسی S8، دستگاهی کامل را روانه بازار کند که با پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به گلکسی S6 و گلکسی S7 همراه باشد. برخلاف شایعات که حاکی از تاخیر در معرفی گلکسی S8 توسط سامسونگ هستند، ما حدس می‌زنیم که این دستگاه در نمایشگاه MWC معرفی شود چراکه این شرکت کره‌ای از تمامی مدل‌های سری گلکسی S در حوالی این نمایشگاه رونمایی کرده است.

samsung-galaxy-s6-edge-hands-on-194600-rcm1920x0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH