شایعه: وان‌پلاس ۵ به‌جای وان‌پلاس ۴ معرفی خواهد شد

شرکت وان‌پلاس امسال از دو پرچمدار وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T رونمایی کرد که البته هر دو گوشی هوشمند از طراحی و اندازه یکسان بهره می‌برند. وان‌پلاس ۳T چند ماه بعد از عرضه وان‌پلاس ۳ به بازار، معرفی شد و به مشخصات فنی قوی‌تری مجهز است. وان‌پلاس ۳T با باتری پرظرفیت‌تر، دوربین جلو بهتر، پردازنده قدرتمندتر، دوربین اصلی با محافظ یاقوت کبود و امکان خریداری آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه گشت که این دستگاه را نسبت به وان‌پلاس ۳ در رده بالاتری قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که این شرکت در سال آینده از پرچمدار بعدی خود با نام وان‌پلاس ۴ رونمایی کند ولی براساس شایعات باید شاهد معرفی وان‌پلاس ۵ باشیم.

شایعات جدید منتشر شده در رابطه با گوشی هوشمند آینده وان‌پلاس، به نام وان‌پلاس ۵ اشاره می‌کنند که به‌معنی عدم معرفی دستگاهی با پسوند ۴ خواهد بود. در شایعه موردنظر علاوه بر نام این مدل، جنس بدنه آن نیز سرامیکی اعلام شده است. شاید با خود بگویید چرا وان‌پلاس تصمیم گرفته که از عدد ۳ به عدد ۵ کوچ کند، در پاسخ باید بگوییم که عدد ۴ در چین باعث بدشانسی می‌شود درنتیجه احتمالا این شرکت به‌علت این موضوع، دستگاه آینده خود را وان‌پلاس ۵ خواهد نامید. اگر به‌نظر شما این دلیل برای نامگذاری جدید وان‌پلاس قانع‌کننده نیست، به گوشی هوشمند Vivo V5 توجه کنید که بعد از معرفی Vivo V3 شاهد رونمایی از آن بودیم. هر دو شرکت Vivo و وان‌پلاس تحت تملک شرکت BBK Electronics هستند، درنتیجه احتمالا این شایعه حقیقت داشته باشد.

براساس اطلاعات این شایعه، شرکت تامین‌کننده بدنه سرامیکی دستگاه شیائومی Mi MIX وظیفه تولید بدنه سرامیکی وان‌پلاس ۵ را بر عهده خواهد داشت، البته همانطور که می‌دانید در گذشته نیز این شرکت چینی نسخه‌ای از گوشی هوشمند وان‌پلاس ایکس را با بدنه سرامیکی به بازار عرضه کرده بود. وان‌پلاس ۵ با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا و رابط کاربری OxygenOS، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن QHD، رم ۶ گیگابایتی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی خواهد شد. در نهایت گفتن این نکته خالی از لطف نیست که اطلاعات ذکر شده در این مقاله همگی شایعه هستند، بنابراین امکان تغییر آن‌ها در آینده وجود دارد.

oneplus-3t

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH