آپدیت جدید iOS مشکل باتری آیفون ۶S را برطرف می‌کند

شاید شنیده باشید که اپل بر اساس شکایت بسیاری از کاربران به دلیل خاموش شدن ناگهانی، طرح تعویض باتری آیفون ۶S را اجرا کرد. این مشکل خوشبختانه تمامی کاربران را شامل نمی‌شد و فقط تعداد محدودی از دارندگان آیفون ۶S با مشکل باتری دست و پنج نرم می‌کردند. اما بالا رفتن تعداد شکایات، مسئولان اپل را بر این وا داشت تا طرح اشاره شده را برای تعویض رایگان باتری آیفون ۶S اجرا نمایند.

مقامات اپل در پستی که بر روی وب‌سایت خود قرار داده بوند، اینگونه عنوان کردند:

ما در آپدیت جدید سیستم عامل iOS، ابزاری را قرار داده‌ایم تا از طریق آن، مشکل به وجود آمده را پیگیری کرده و در صدد رفع آن برآییم. به این ترتیب و با مشخص شدن مشکل، می‌توانیم الگوریتمی را تعریف کنیم تا به وسیله آن، راه حلی برای این ایراد در سیستم عامل اعمال شود. اگر این تغییرات قابل اعمال و مشکل به وجود آمده قابل حل باشد، در نسخه بعدی iOS، این ایراد برطرف خواهد شد.

شایان ذکر است که آپدیت جدید سیستم عامل iOS که احتمالا در هفته آینده عرضه می‌شود، این مشکل را برطرف نخواهد کرد! اما دارای ابزاری است که به شناسایی مشکل توسط مسئولان اپل کمک کرده و در صورت امکان، ایراد به وجود آمده در آپدیت بعدی رفع خواهد شد. ما مطمئن نیستیم که روند حل این مشکل چه میزان طول خواهد کشید، اما می‌دانیم که iOS 10.2 که باید هفته آینده منتظر آن باشیم، دارای ابزاری برای شناسایی مشکل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH