سری گلکسی A سامسونگ ضد آب می‌شود؛ گلکسی (۲۰۱۷) A7 گواهی IP68 را دریافت کرد

یکی از قوی‌ترین شایعات در مورد ویژگی‌های نسل بعدی گلکسی A7، دارا بودن گواهی IP68 است، به این معنی که این گوشی نه تنها در مقابل آب، بلکه در مقابل گرد و خاک هم مقاوم است. اما این تنها گوشی غیر پرچم‌دار سامسونگ نیست که به چنین مشخصاتی دست می‌یابد. بر اساس شایعاتی که چندی پیش در برخی وب‌سایت‌ها منتشر شد، تمامی مدل‌های خانواده گلکسی A به این استاندارد مجهز می‌شوند.

خانواده گلکسی A شرکت سامسونگ گوشی‌های میان رده‌ای هستند که از سایر میان‌رده‌های بازار یک سر و گردن بالاترند و با کیفیت ساخت بالای خود، به شما حس در دست داشتن یک گوشی پریمیوم را القا می‌کنند. حال با اضافه شدن مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار، این گوشی‌ها بیش از پیش ارزش خرید پیدا می‌کنند.

اگر با گواهی IP68 آشنایی ندارید،‌ این استاندارد به این معنی است که گوشی به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری زیر آب دوام می‌آورد و در مقابل ورود گرد و خاک به داخل گوشی مقاوم است. درست است که با این نوع مقاومت نمی‌توانید مدت زیادی به شنا و گشت و گذار در آب و دریا و … بپردازید، اما اگر به طور اتفاقی گوشی شما در آب افتاد یا لیوان آب روی گوشی ریخته شد و یا زیر باران مجبور به استفاده از گوشی شدید، خیالتان از بابت سلامت گوشی راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH