Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند

مثل این که قرار است کمپانی اپل یک‌ بار دیگر به سامسونگ برای تهیه و ساخت یکی از بخش‌های مهم آی‌فون‌های سال آینده، اعتماد کند. ۱۰ ساله شدن آی‌فون‌های اپل تا سال آینده می‌تواند دلیلی بر انقلابی بودن نسل بعدی آی‌فون‌ها باشد. همان طور هم که در شایعات شنیده می‌شد، آی‌فون‌ سال ۲۰۱۸ قرار است با صفحه نمایش OLED روانه بازار شود.

تغییر پنل نمایشگر آی‌فون از LCD به OLED می‌تواند کمک زیادی به کاهش مصرف انرژی این تلفن‌های هوشمند بکند. همچنین استفاده از این پنل‌ها در طراحی کلی گوشی و کاهش ضخامت آن نیز، موثر خواهد بود.

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که قادر است اپل را در این مسیر کمک کند. اما موضوعی که وجود دارد این است که اگر بر روی تمامی مدل‌های آی‌فون در سال آینده از پنل OLED استفاده شود، اپل می‌بایست به دنبال یک تولیدکننده پنل دیگر هم باشد. چرا که سامسونگ به تنهایی نمی‌تواند این حجم از محصولات را پوشش دهد.

نام تعدادی از این کمپانی‌ها مثل شارپ، ال‌جی و Japan Display در لیست فراهم کنندگان این پنل‌ها حضور دارد. احتمال حضور کمپانی ژاپنی Japan Display، در صف اول فراهم کنندگان پنل برای آی‌فون سال ۲۰۱۸، زیاد خواهد بود.

طبق اخباری که اخیرا منتشر گردیده، Japan Display قرار است با خریداری سهم تعداد زیادی از فراهم کنندگان و تولیدکنندگان OLED‌ها، سهم خودش را از ۱۵ درصد فعلی در بخش OLED، افزایش دهد. بدین منظور احتمال همکاری این کمپانی با اپل زیاد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH