بازی پوکمون گو برای اپل واچ نیز عرضه خواهد شد

در کنار تمام شایعاتی که در رابطه با عرضه بازی محبوب پوکمون گو برای ساعت اپل شنیده می‌شود، شرکت نیانتیک شنبه گذشته در صفحه رسمی توییتر خود خبر از انتشار این بازی برای ساعت اپل در آینده‌ای نزدیک داده است.

اگرچه نیانتیک خبر از عرضه پوکمون گو در آینده‌ای نزدیک داده اما ممکن است این اتفاق تا پایان سال جاری هم صورت نگیرد. هدف اصلی از انتشار پوکمون گو برای اپل واچ، جلوگیری از خیره شدن کاربران به صفحه نمایش آیفون در تمام طول روز بوده است. به علاوه به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق ساعت خود بدانند که در کجای بازی هستند. همچنین زمانی که یک پوکمون در نزدیکی آن‌ها قرار داشته باشد یک پیغام هشدار به کاربر داده می‌شود. به این وسیله همان عملکرد اکسسوری پوکمون گو پلاس که با قیمت ۳۵ دلار در سال آینده عرضه خواهد شد، برای کاربران اپل واچ در دسترس خواهد بود.

در ادامه توییت مربوط به این خبر که از سوی توسعه دهندگان بازی ارایه شده است را مشاهده می‌کنید. بنابراین اگر شایعه‌ای در مورد عرضه نشدن پوکمون گو برای اپل واچ شنیدید آن را نادیده بگیرید. با این حال پرسشی که به ذهن می‌رسد این است که آیا این بازی در سال جاری عرضه خواهد شد یا کاربران باید تا سال ۲۰۱۷ میلادی برای انتشار آن صبر کنند؟

Pokemon Go

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH