اپل آیفون 6S پلاس در جلد شیائومی ام آی میکس رفت!

اپل آیفون ۶S پلاس در جلد شیائومی Mi Mix

آیا آن تصاویر آیفون با صفحه نمایش بی‌لبه و شفاف را در زمان عرضه آیفون جدید اپل، به خاطر دارید؟ هرچند، این تصاویر مجازی هنوز به واقعیت تبدیل نشده‌اند، اما شخصی توانسته با گوشی شیائومی خود، تا حدی به آن تصاویر نزدیک شود.

وقتی در اخبار فاش شده از آیفون جدید صحبتی از صفحه نمایش بی‌لبه نشده است، این مطلب زیاد به مذاق هواداران اپل خوش نمی‌آید. از طرفی گوشی‌های اندرویدی مانند شیائومی Mi Mix با صفحه نمایش بی‌لبه، در بازار موجود هستند. بنابراین اگر همه چیز مطابق میل شما پیش نرود، چه می‌کنید؟ اگر کمی خلاقیت از خود نشان دهید، امکان دارد بتوانید ایده‌های خود را عملی کنید. شخصی در یوتیوب ویدیویی آپلود کرده که در آن آیفون ۶S پلاس خود را بر روی یک گوشی شیائومی Mi Mix، پیاده سازی کرده است.

این ویدیو توسط کاربری از شبکه اجتماعی Weibo چین با اکانت YeJi-MIX@، آپلود شده است. گرچه محصول نهایی کمی ناپخته به نظر می‌رسد، اما با این وجود، نمی‌توان نبوغ این شخص را نادیده گرفت.

iphone-6s-plus1

شاید بتوان اسم این گوشی جدید را آیفون ۶S میکس گذاشت! همانطور که از تصاویر گوشی شیائومی مشخص است، این گوشی از سه جهت بی‌لبه بوده و قسمت پایین آن دارای حاشیه است. از طرفی، دوربین گوشی آیفون ۶S پلاس در گوشه بالایی و سمت راست قرار دارد. برای جا دادن مادربرد گوشی آیفون در شیائومی، این شخص مجبور شد برای حفظ دوربین آیفون، از خیر کلید دو منظوره Home که در لبه پایینی گوشی آیفون قرار دارد، بگذرد. به غیر از این نکته، بقیه موارد به نظر خوب با هم جفت و جور شده‌اند!

آیا شما نیز مایل به انجام چنین کاری هستید یا در انتظار تصمیم اپل برای بی‌لبه کردن آیفون‌های آینده می‌مانید؟

iphone-6s-plus-5

iphone-6s-plus-6

iphone-6s-plus-7

iphone-6s-plus-8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH