تعداد کاربران گلکسی نوت ۷ از ال‌جی V20 بیشتر است!

با وجود تمام مشکلات نوت ۷ و طرح تعویض آن با یک تلفن هوشمند دیگر، هنوز عده زیادی هستند که از این گوشی استفاده می‌کنند.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، تعداد کاربرانی که از نوت ۷ استفاده می‌کنند، بیشتر از تعداد افرادی است که کاربر گوشی‌های ال‌جی V20، وان‌پلاس ۳T و نسخه اسپرینت اچ‌تی‌سی بولت هستند. این سه گوشی در ماه‌های اکتبر و نوامبر به بازار عرضه شده‌اند.

اما چیزی که این خبر را حتی عجیب‌تر می‌کند، مصمم بودن کاربران به استفاده از این گوشی باوجود اقداماتی است که سامسونگ برای غیر قابل استفاده کردن آن انجام داده. سامسونگ پیش از این‌ها با دادن یک آپدیت از شارژ شدن بیشتر از ۶۰ درصد گوشی جلوگیری کرده بود. امروز هم آپدیت جدیدی برای این گوشی عرضه شده، که از اتصال به شبکه موبایل جلوگیری می‌کند. با این وجود هنوز این گوشی تعداد زیادی کاربر دارد.

نوت ۷ یکی از بهترین‌ و قدرت‌مندترین گوشی‌های ساخته شده در سال ۲۰۱۶ بوده است، که ظاهری زیبا و سخت‌ افزاری بسیاری قدر‌ت‌مند دارد. این فبلت می‌توانست به یکی از بهترین محصولات ساخته شده تا به امروز تبدیل شود؛ که متاسفانه با وجود مشکلات پیش آمده این اتفاق نیفتاد و تنها ۵ میلیارد دلار ضرر را برای سامسونگ ایجاد کرد. اما اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ گلکسی نوت ۸ را روانه بازار می‌کند و یا می‌خواهد به کلی اساس سری نوت را تغییر دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH