سه گوشی جدید از ال‌جی در FCC به ثبت رسید

اگر به خاطر آورید چندی پیش خبری درباره به ثبت رسیدن ۴ گوشی جدید از ال‌جی در FCC در فضای اینترنت پخش شد و حدس زدیم که این چهار گوشی از سری K ال‌جی باشند.

دیروز هم خبری با موضوع به ثبت رسیدن سه گوشی جدید دیگر در FCC به گوش رسید و تعداد گوشی‌هایی که قرار است به زودی توسط این کمپانی معرفی شود را به ۷ عدد رسانده است.

این سه گوشی با مدل‌های LG-257H ،LG-M250H و LG-L59BL به ثبت رسیده‌اند. ال‌جی استایلوس ۳، ال‌جی X Power 2 و ال‌جی X Caliber می‌توانند این سه مدل گوشی به ثبت رسیده در FCC باشند.

ال‌جی استایلوس ۳ قرار است با یک نمایشگر ۵.۷ اینچی، قلم مخصوص، حسگر اثر انگشت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری عرضه شود. همچنین انتظار داریم ال‌جی X Power 2 که نسخه‌ توسعه یافته نسل پیشین است، با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر اچ‌دی با اندازه ۵.۵ اینچ معرفی شود. ال‌جی X Caliber هم با یک گواهی IP68 و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری به زودی معرفی و عرضه خواهد شد.

به گفته FCC هر هفت تلفن هوشمند ال‌جی، از باتری قابل تعویض و یک دوربین اصلی برخوردار هستند.

2 در مورد “سه گوشی جدید از ال‌جی در FCC به ثبت رسید”

  1. شما توی عنوان مطلب گفتی ۳ تا بعدش گفتی اگر به خاطر آورید چندی پیش خبری درباره به ثبت رسیدن ۴ گوشی جدید از ال‌جی و آخرش هم سه تا مدل و سه تا گوشی رو آوردی.

    1. علی‌رضا عباسی

      دوست عزیز اگر دقت کنید عنوان مطلب سه گوشی جدید هستش و اون ۴ گوشی قبلا ثبت شده بودن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH