وصلت اجباری برای یکی از بزرگترین اپراتورهای آلمانی!

Vodafone Zoozoo Wallpapers 3

به تازگی وودافون، دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در جهان، برای تصاحب یکی از بزرگترین اپراتورهای کشور آلمان، مبلغی در حدود 10.1 میلیارد دلار را به Kabel Deutschland پیشنهاد داده است!

دوشنبه هفته گذشته، جان مالون از علاقه خود برای به تصاحب درآوردن یکی از برترین اپراتورهای آلمانی سخن گفته و با ارایه پیشنهادی وسوسه انگیز، این اپراتور آلمانی را سخت تحت فشار قرار داده است. وودافون برای خرید هر سهم از این اپراتور آلمانی، حاضر به پرداخت ۱۱۴ دلار به صورت کاملا نقدی شده تا بتواند بر این کمپانی چیره گشته و بیش از پیش، قدرتش رو به فزونی گذارد.

اگر وودافون موفق شود تا این قرارداد را به سرانجام روشنی برساند، قادر خواهد بود تا خدمات خود را به 8.5 میلیون مشترک اپراتور Kabel در ۱۶ایالت آلمان ارایه دهد. دارندگان سهام شرکت Kapel  چهار تا ۱۰ هفته فرصت داشته تا بتوانند با وودافون به توافق برسند و رئیس این اپراتور نیز باید طی این دو هفته، پاسخ مناسبی به این معامله دهد و یا از این تصاحب سرباز زده و سهام داران را از فروش سهام خود به وودافون منصرف سازد!

به نظر شما چه آینده‌ای انتظار وودافون را خواهد کشید و آیا، این اپراتور می‌تواند به یک قدرت بی چون و چرا در جهان تبدیل شود؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH