لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator 17X با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی رسما معرفی شد

دستگاه‌های گیمینگ Predator (درنده) ایسر بسیار تاثیرگذار هستند و این شرکت سال گذشته با معرفی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator 17X همه را متعجب ساخت. این مدل مناسب بازی‌های واقعیت مجازی بود و ایسر آن را با مشخصات فنی بسیار قدرتمندی وارد بازار کرد. باتوجه به موفقیت بالای مدل گذشته، امسال این شرکت تایوانی نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ Predator 17X را معرفی کرده است، دستگاهی که از قوی‌ترین قطعات موجود در بازار بهره می‌برد.

ایسر Predator 17X

این دستگاه قدرت خود را از نسل هفتم پردازنده مرکزی اینتل Core i7-7820HK تامین می‌کند که همراه با پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1080 و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4-2400 تمامی بازی‌ها را به زانو در می‌آورد.

ایسر Predator 17X

این مدل به نمایشگر ۱۷.۳ اینچی G-SYNC مجهز شده است. کاربران می‌توانند برای فضای ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ از PCIe SSD یا ۳ عدد SATA-SSD RAID 0 برای انتقال سریع اطلاعات خود بهره ببرند. براساس وعده‌های ایسر این دستگاه قادر به اجرای تمامی بازی‌ها با بالاترین تنظیمات بوده، از قابلیت اورکلاک پشتیبانی کرده و سیستم خنک‌کننده سفارشی سه فن آن، هوا را از جلوی دستگاه به داخل کشیده و محفظه بخاری همانند دستگاه‌های سرور دارد.

ایسر Predator 17X

این قدرت زیاد لپ‌تاپ ایسر Predator 17X را تبدیل به دستگاهی مناسب برای هدست‌های واقعیت مجازی همچون Oculus Rift و اچ‌تی‌سی Vive می‌کند و شما می‌توانید با اتصال آن‌ها از دنیای واقعیت مجازی نهایت لذت را ببرید. ایسر قیمت پایه ۲۵۹۹ دلار را برای این غول درنظر گرفته و هنوز اطلاعی از زمان عرضه آن در دسترس نیست.

4 در مورد “لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator 17X با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی رسما معرفی شد”

    1. مبارک صاحابش باشه هرچند ارزش خریدش زیر صفره
      بعد یه چیزی داداچ شما با این قیافه خشن به این میگی هلو؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH