سری جدید لپ‌تاپ‌ گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

در نمایشگاه CES 2017 شرکت Alienware که زیر مجموعه شرکت دل محسوب می‌شود، لپ‌تاپ‌های ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اینچی جدید خود را معرفی کرد. در میان این ۳ لپ‌تاپ‌ گیمینگ Alienware مدل ۱۷ اینچی از مشخصات فنی قدرتمندتری برخوردار بوده و طراحی ویژه و جالبی دارد. مدل‌های دیگر به برخی از ویژگی‌های برادر بزرگتر خود مجهز شده‌اند.

مدل ۱۷ اینچی دارای قاب آلومینیومی بوده و لولای میان نمایشگر و بدنه کاملا در پشت آن قرار نگرفته است. این سبک طراحی به‌علت سیستم خنک‌کننده قدرتمند و مخصوص این لپ‌تاپ و همچنین قرارگیری پورت‌های مختلف از جمله USB/HDMI/Ethernet بر روی آن است. به‌علت خروج گرما از پشت این دستگاه، کاربران گرمایی را در هنگام کار با کیبورد حس نمی‌کنند. بهبود در انتقال حرارت باعث شده تا طراحی جدید بسیار مناسب و چشمگیر باشد.

لپ‌تاپ‌ گیمینگ Alienware

در زیر این مدل فضای زیادی برای ورود هوا در نظر گرفته شده است که شاید بتوان سطح آن را با یک لپ‌تاپ ۱۱ اینچی یکسان ارزیابی کرد. هوا از طریق محفظه زیر دستگاه وارد شده و بعد از خنک کردن قطعات و افزایش دمای خود از پشت آن خارج می‌شود. علاوه‌بر پشت دستگاه، Alienware در دو طرف دستگاه‌ نیز محفظه‌هایی را قرار داده تا هوا راحت‌تر وارد لپ‌تاپ شده و همچنین صدای کمتری را تولید کند. این قابلیت برای زمانی که در حال وبگردی یا تماشای فیلم هستید، بسیار کاربردی خواهد بود.

alienware-13_2017_01

این سیستم خنک‌کننده قوی به سازنده اجازه می‌دهد تا از پردازنده‌های گرافیکی ۱۸۰ واتی همانند انویدیا ۱۰۸۰ و پردازده اصلی نسل هفتم اینتل Core i7 استفاده کند. هر کاربری که با لپ‌تاپ‌ گیمینگ Alienware کار کرده باشد، می‌داند که این دستگاه‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند. این مدل کاملا مستحکم است و حتی در زیر کیبورد آن یک ورقی فولادی قرار دارد تا گیمرهای عصبانی نتوانند با مشت زدن، کیبورد را خراب کنند (پیشنهاد می‌کنیم که این کار را انجام ندهید). در واقعیت، استفاده از این ورق فولادی باعث یکنواخت شدن کیبورد در سراسر سطح خود شده است.

alienware-17_2017_02

کلیدهای این کیبورد ۲.۲ میلی‌متر ارتفاع داشته که برای یک لپ‌تاپ قابل توجه است. این ارتفاع برای گیمرهای بسیار مهم بوده چراکه آن‌ها می‌خواهند انگشت خود را بر روی کلیدها نگه دارند تا آماده فشردن آن‌ها باشند، البته نمی‌خواهند اشتباهی کلید دیگری را لمس کنند.

alienware-17_2017_03

مدل ۱۷ اینچی لپ‌تاپ‌ گیمینگ Alienware از تکنولوژی ردیابی چشم Tobii بهره می‌برد که البته خریداران می‌توانند آن را سفارش دهند. نمایشگر لمسی با رزولوشن QHD و فناوری LCD با تکنولوژی انویدیا G-Sync سازگار بوده که باعث افزایش فریم ریت می‌شود.

alienware-13_2017_03

درحالی‌که نسخه ۱۵ اینچی به‌صورت سفارشی از G-Sync بهره می‌برد، برای مدل ۱۳ اینچی این ویژگی قابل سفارش نیست. کاربر می‌تواند مدل ۱۳ اینچی را با پنل OLED خریداری کند که به‌نظر ما از فناوری G-Sync بهتر است. تمامی این سه مدل از همین ماه و با به‌ترتیب با قیمت‌های پایه ۹۹۹، ۱۱۹۹ و ۱۳۴۹ دلار قابل خریداری خواهند بود.

1 در مورد “سری جدید لپ‌تاپ‌ گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH