اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس

نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد

ماه پیش بود که سونی برنامه خود برای انتشار اندروید نوقا را منتشر کرد. در این برنامه سونی اعلام کرده بود که اولین کمپانی پس از گوگل خواهد بود که به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای دیوایس‌های خود عرضه می‌کند، اگرچه در حال حاضر اکثر اسمارت‌فون‌های سونی این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد این کمپانی به هدف خود بسیار نزدیک شده است. سونی اخیرا نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس را منتشر کرده است.

البته باید توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی در بیلد “Concept” بوده و تنها کاربرانی آن را دریافت می‌کنند که اپلیکیشن Concept Installer را از گوگل‌پلی دریافت و نصب کرده باشند. هم‌چنین به یاد داشته باشید که این نسخه به صورت آزمایشی بوده و تا انتشار نسخه نهایی ممکن است حاوی مشکلاتی باشد.

در این نسخه از اندروید علاوه بر تغییراتی که به صورت پیش‌فرض وجود داشته، سونی نیز چند قابلیت تازه را اضافه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به افزوده شدن یک گزینه جدید به منوی پاور اشاره کرد. هم‌چنین سونی تایید کرده است که پشتیبانی از ریموت‌پلی، پلی‌استیشن ۴ را به این نسخه از اندروید اصافه کرده است، اما در حال حاضر DualShock پشتیبانی نمی‌شود؛ هرچند ممکن است با انتشار نسخه نهایی قابلیت پشتیبانی از کنترلر PS4 هم افزوده شود.

از دیگر تغییرات جزیی این نسخه از اندروید می‌توان به راه‌اندازی سریع‌تر دوربین اشاره کرد. آخرین وصله امنیتی گوگل که در ماه دسامبر منتشر شده است، دیگر چیزی است که سونی به همراه این به‌روزرسانی آن را ارایه خواهد کرد. احتمالا به‌زودی نسخه اصلی اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس نیز منتشر خواهد شد.

4 در مورد “نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد”

  1. خدا بگم چیکارت کنه سونی
    اون سر دنیا کانسپت ماشین میدن این کانسپت اندروید نوقا خخخخخخخخخخ
    نمیدونم طرفدارای این برند مضخرف چی میگن این وسط!!!!!!!! حالا پلی استیشن یه چیزی ولی گوشیاش رو جمع کنه بره

    1. به نظرم آیتی رسان نباید هر دیدگاهی رو تایید کنه…همیشه باید منصفانه قضاوت کرد
      من طرفدار سونی نیستم ولی اینکه بیای یه برند رو مسخره کنی کار درستی نیست
      سونی یکی از با کلاس ترین تولید کننده های گوشیه و همیشه از لحاظ به روزرسانی محصولاتش
      به مشتری هاش احترام گذاشته…این کاری هم که کرده بازم برای احترامی که برای کاربراش قائله
      و میخواد مشکلات احتمالی رو بدونه و بر طرف کنه تا نسخه رسمیش ایرادی نداشته باشه…خوبه اول تولید کنی و بفروشی بعد که منفجر شد بیای جمعش کنی!!!

      1. نظر ادما با هم متفاوته
        از نظر من سونی یه برندیه که نباید نگاش کنی چون به مردم توهین میکنه با این گوشیایی که درست میکنه در نتیجه نظر همه محترمه من دوست دارم اینجوری فکر کنم شما که مشخصه اصلا اصلا اصلا طرفدار این برند نیستی یه جور دیگه فکر میکنی
        بعد شما یه بار میای میگی کار درستی نیست و در ادامه خودت سامسونگ رو مسخره میکنی؟؟؟
        الان اینه چه احترامیه که سونی قائل شده واقعا؟ ۹۰ درصد گوشی های سونی بعد از اپدیت مشکل دارن یه سرچ بزنی مشخصه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH