تلفن‌ هوشمند منعطف سامسونگ

تلفن‌ هوشمند منعطف سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود

چندین سال است که شایعاتی مبنی بر تولید تلفن هوشمند منعطف توسط سامسونگ در خبرها نقل می‌شود. این کمپانی کره‌ای، ثابت نموده که توانایی تولید این دیوایس را دارد. اما تا به این لحظه، تلفن‌ هوشمند منعطف سامسونگ تنها در حد یک طرح اولیه باقی مانده است. به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای در سال ۲۰۱۷، عزم خود را جزم کرده تا این دیوایس را به خط تولید برساند.

مسئولان سامسونگ تا به حال، صحبتی در مورد نقشه‌های آینده خود برای تلفن‌های هوشمند منعطف عنوان نکرده‌اند. همچنین مهر تأییدی بر تولید این دیوایس، با وجود ثبت پتنت‌های زیاد در این مورد نیز نزده‌اند.

باید این موضوع را در ذهن داشته باشیم که ثبت پتنت‌های مختلف توسط شرکت‌ها، به معنی طراحی و تولید آن محصول نیست. اما خبرهای جدیدی که به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که تلفن‌های هوشمند منعطف سامسونگ در سال جاری معرفی و وارد بازار خواهند شد.

آخرین گزارشاتی که از کشور چین منتشر شده است، بر این موضوع صحه می‌گذارد که سامسونگ در حال راه‌اندازی خط تولید تلفن‌های هوشمند منعطف خود با کد Galaxy X است که ظاهرا در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری معرفی خواهند شد. در حال حاضر، اطلاعات دیگری در این مورد در دسترس نیست. اما اگر قرار باشد که این اتفاق بیافتد، مطمئنا باید انتظار درز اخبار بیشتر در مورد تلفن‌ هوشمند منعطف سامسونگ را داشته باشیم.

3 در مورد “تلفن‌ هوشمند منعطف سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود”

  1. مهسا اکبری

    اره واقعا ss۱۴۳: این سامسونگ جون گفتن هم داره فقط مراقب باش برادر این سامسونگ دیگه تبدیل شده به نارنجک بدون ضامن

  2. جووووووونم سامسونگ
    یعنی عالیه
    بقیه برن کشکشون رو بسابند سال دیگه ما با گوشی خمیده حال میکنیم و غرق شدن ال جی اچ تی سی و سونی رو میبینیم
    خدایا شکرت

    1. عزیز کشک داری؟
      اگه داری از الان بساب مواظب باش با این بمب های جدید چشات رو از دست ندی فقط برای چهارشنبه سوری پیشنهاد میکنم بخری
      عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH