اهدای یک دستگاه پژو 206 به خریدار خوش شانس ایسوس ذن‌فون 2!

بعد از ظهر روز پنج‌شنبه شانزدهم دی ماه، شرکت ایسوس در مراسمی که در بازار چارسو برگزار شد، بین تمامی خریداران گوشی‌های این کمپانی در طی ایام جشنواره ایسوس، قرعه کشی کرده و یک دستگاه پژو 206 را به یک برنده خوش شانس اهدا کرد.

img_2232

در ابتدای مراسم، مجری برنامه اشکان آوازه طلب در خصوص کلیت برنامه و کمپین برگزار شده شده مطالبی را ارایه و سپس عنوان داشت که علاوه بر جایزه فوق، سوالاتی برای حضار در جلسه طرح شده و جایزه‌ای به افرادی که بتوانند به سوال پاسخ درستی بدهند، اهدا خواهد شد.

پس از وی حسام عزیزی نیز توضیحات کامل‌تری در خصوص نحوه برگزاری جشنواره، ثبت اسامی خریداران محصولات ایسوس و… را ارایه داده و قرعه کشی یک دستگاه پژو 206 را آغاز نمودند.

img_2242

این قرعه کشی با نظارت نصرالله اورانی پور به عنوان نایب رئیس اتحادیه صنف موبایل و با حضور اصحاب رسانه در فضایی هیجان انگیز برگزار شد. برنده خوش شانس این پژو 206 آقای مهدی جعفری از بندر امام بود که پیش از این با خرید یک دستگاه ایسوس ذن‌فون 2 توانسته بود در جشنواره ایسوس شرکت کند.

همچنین جایزه حضاری که توانسته بودند به درستی سؤالات مجری برنامه را پاسخ دهند، یک دستگاه پاور بانک ایسوس بود که به آن‌ها اهدا گردید. علاه بر جوایز فوق همچنین تعدادی ساعت هوشمند ایسوس نیز به برخی از خریداران اهدا شد.

img_2233 img_2235

img_2240

img_2236

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH