لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران

قیمت گوشی هواوی یکی از عواملی بود که باعث تمایز تولیدات این شرکت با دیگر برندهای بازار می‌شد اما افزایش کیفیت و طراحی زیبای محصولات هواوی، خیلی سریع موجب شد تا این شرکت چینی طی 4 سال، سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی ‌را پشت سر بگذارد و در میان چند شرکت برتر دنیا قرار بگیرد.

هواوی به عنوان یک از موفق‌ترین برندهای چینی در بازار جهانی شناخته می‌شود. این شرکت که در ابتدا تنها در حوزه ارتباطات و تجهیزات مخابراتی فعالیت داشت و با سرمایه‌گذاری عظیم خود توانست در اواسط دهه 2000 میلادی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تجهیزات مخابراتی در جهان خود را معرفی کند.

هواوی در ابتدا در خود چین و سپس در کشورهای شرق آسیا مانند هنگ کنگ فعالیت می‌کرد. پس از گسترش و موفقیت هواوی در حوزه مخابرات و ارتباطات، این شرکت در پی ورود به بازار تلفن همراه، اولین گوشی‌های خود را در سال‌های 2004 و 2005 وارد بازار کرد.

هواوی در سال 2009 گوشی اندرویدی خود را معرفی کرد اما رشد هواوی در بازار جهانی از سال 2012 آغاز شد. در آن سال شرکت هواوی تولیدات خود را افزایش داد و گوشی‌های کاربردی، جذاب و اقتصادی را روانه بازار کرد.

پس از موفقیت گوشی هواوی در چین، این شرکت به سرعت وارد بازارهای جهانی شد و محصولات خود را به کشورهای آسیایی زیادی از جمله ایران صادر کرد. البته هواوی پیش از آن در حوزه ارتباطات با ایران همکاری داشت و بخشی از تجهیزات مخابراتی ایران محصول این شرکت است.

قیمت گوشی هواوی یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت این برند بود، محصولات این شرکت در آن سال‌ها قیمت مناسب‌تری نسبت به سامسونگ، سونی و ال‌جی داشتند و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌‌دادند.

به جز قیمت گوشی‌ های هواوی، تنوع محصولات و استراتژی این شرکت برای به دست گرفتن بازار گوشی‌های میان‌رده موجب شد تا هواوی با سرعت بالایی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای تلفن همراه در جهان معرفی شود.

هواوی در سال 1399 گذشته با پشت سر گذاشتن اپل، با اختلاف اندکی نسبت به سامسونگ در رتبه دوم پرفروش‌ترین شرکت تلفن همراه در جهان ایستاد، رتبه‌ای که تحریم‌های امریکا در آن تاثیرگذار بود.

از ابتدای سال گذشته، گوشی‌های هواوی بدون سرویس‌های گوگل وارد بازار شده‌ و این شرکت از سرویس‌های جایگزین خود استفاده می‌کند. این عامل تا حدودی فروش گوشی هواوی را تحت تاثیر قرار داده، اما همچنان مدل‌های این شرکت از نظر قیمت و کیفیت، یکی از برترین‌ها در جهان به شمار می‌آیند.

لیست قیمت گوشی هواوی

نام مدل

نسخه رم و حافظه

قیمت

P50 Pocket

512/12GB

48.5 میلیون تومان

P50 Pocket

256/8GB

36.8 میلیون تومان

Nova 9

128/8GB

10.1 میلیون تومان

Nova 8

128/8GB

9.7 میلیون تومان

Nova 9 SE

128/8GB

7.3 میلیون تومان

Nova 8i

128/8GB

6.6 میلیون تومان

Y9a

128/8GB

5.6 میلیون تومان

 Nova Y70

128/4GB

4.7 میلیون تومان

Nova Y60

64/4GB

4.2 میلیون تومان

Y5p

32/2GB

3.9 میلیون تومان

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره گوشی‌های هواوی دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

95 در مورد “لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH