بررسی گوشی جدید و ضد آب سونی Xperia ZR (به زودی!)

xperia-zr-itresan

یک سری از محصولاتی که سونی در چند وقت اخیر تمرکز زیادی بر روی آن داشته است، گوشی‌های ضد آب هستند که حتی باعث شده برخی از سازندگان دیگر نیز کمی برای تولید در این بخش قلقلک داده شوند! اما همچنان سونی در این رده پیشتاز بازار است و تنوع زیادی در این رده دارد. سونی اکسپریا زد آر، جدیدترین گوشی ضد آب سونی است که به تازگی پای به بازار نهاد و یک ویژگی خیلی خوب را با خود حمل میکند: قابلیت عکاسی در زیر آب! (از طریق دکمه اختصاصی شاتر)

حال این غواص ماهر را به آزمایشگاه آی‌تی‌رسان آورده‌ایم تا ببینیم چه چیزی در چنته دارد! منتظر یک بررسی داغ باشید و اگر نکته خاصی برای این بررسی مد نظرتان هست در همین جا بیان کنید تا در حد امکان، به آن نیز پرداخته شود…

xperia-zr-back

19 در مورد “بررسی گوشی جدید و ضد آب سونی Xperia ZR (به زودی!)”

  1. پس چی شد نقدش؟من یه نسخه از این گوشی دستم رسیده با تست باتری اگه خودم بخوام انجام بدم تو 3 روز نقدش تموم میشه

  2. سلام
    واسه چی کامنت قبلیم رو تایید نکردید من که چیزی توش ننوشته بودم.
    فقط چون تصمیم دارم این گوشی رو بخرم گفتم ال سی دیش رو با زد و یه گوشی دیگه مقایسه کنید بعد سخت افزارشم گفتم یه توضیح بدید که آیا تا دو یا سه سال دیگه جواب میده یا نه همین.

    1. پیمان گل‌کار

      منتظر بررسی گوشی باشید. مقایسه خوبی هم تلاش کردیم که انجام بدیم، اما در خریدش عجله نکنید!

      1. ممنونم از شما
        در مورد خرید هم باشه چشم هم بیشتر صبر میکنم و هم اینکه هنوز بیشتر تحقیق میکنم.

  3. من تصمیم دارم این گوشی رو بخرم اگه میشه از کیفیت ال سی دیش بیشتر بگید بعد با اکسپریا زد و یه گوشی که صفحه نمایشش خوبه مقایسه کنید.زاویه دیدش رو بررسی کنید.و اگه میشه بگید که این گوشی با توجه به زمان معرفی و تولید شده به صرفه هست خریدش یعنی سخت افزارش قدیمی نشده؟و تا دو یا سه سال دیگه جواب میده؟
    و اگه مقدوره زود تر بررسیش کنید.
    ممنون از سایت خوبتون من از زمانی که سایت شما رو دیدم فقط بررسی های شما رو فقط قبول دارم خیلی عالی و جامع بررسی میکنید.جمله بندی هاتون هم بسیار بسیار زیباست لذت می برم از خوندن بررسی هاتون.
    آقا پیمان خیلی گلی.
    کارت درسته.

  4. راستی یه چیزه دیگه اگه میشه جنس بدنشو بررسی کنید که در چه حد هست و جنس کناره گوشی یا (شاسی گوشی)

  5. من تصمیم دارم این گوشی رو بخرم اگه میشه از کیفیت ال سی دیش بیشتر بگید بعد با اکسپریا زد و یه گوشی که صفحه نمایشش خوبه مقایسه کنید.زاویه دیدش رو بررسی کنید.و اگه میشه بگید که این گوشی با توجه به زمان معرفی و تولید شده به صرفه هست خریدش یعنی سخت افزارش قدیمی نشده؟و تا دو یا سه سال دیگه جواب میده؟
    و اگه مقدوره زود تر بررسیش کنید.
    ممنون از سایت خوبتون من از زمانی که سایت شما رو دیدم فقط بررسی های شما رو فقط قبول دارم خیلی عالی و جامع بررسی میکنید.جمله بندی هاتون هم بسیار بسیار زیباست لذت می برم از خوندن بررسی هاتون.
    آقا پیمان خیلی گلی.
    کارت درسته.

  6. لطف کنید حتما زاویه ی دید و کیفیت رنگهای تیره ی نمایشگر و همچنین دوربینش رو نسبت به گوشی های هم رده ی خودش تست و مقایسه کنید

  7. خوش به حالتون با همه این گوشی ها کار میکنید ! من حتی از نزدیکم هیچکدومو ندیدم ! براحتی میتونم بگم 90% گوشی های بازار رو ندیدم ، به هر حال خسته نباشید پیشاپیش و منتظر بررسی عالیتون مثل همیشه هستیم !

  8. علیرضا امیری

    آخ خ خ خ …!
    بدجوری تو کف این گوشی ام!
    زودی بررسیش کنین!

    ازش بد بگین گوشه سایتتون بمب میذارما!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH