اسمارتفون میان‌رده و ناشناخته سونی با تراشه اسنپدراگون 765 در گیک‌بنچ رویت شد

یک اسمارتفون جدید و ناشناس در لیست وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است و ما امیدواریم که شرکت سونی به‌زودی از یک اسمارتفون میان‌رده رونمایی خواهد کرد. با مشاهده شماره مدل این دستگاه متوجه شدیم که این شماره‌گذاری با شیوه شرکت سونی برای مدل‌بندی تلفن‌های خود مطابقت دارد.

سونی در ابتدای شماره مدل‌ها از یک حرف انگلیسی برای نشان دادن سال تولید تلفن استفاده کرده و پس از آن نیز یک عدد چهار رقمی برای محصول تعریف می‌کند. از آن جایی که حرف J متعلق به اسمارتفون‌های 2019 اکسپریا است، احتمال می‌دهیم که حرف K نیز برای تلفن‌های سال 2020 سونی به کار رود.

این لیست دارای چند نکته دیگر نیز هست. اسمارتفون میان‌رده ناشناخته سونی از سیستم‌عامل اندروید 10 استفاده می‌کند و دارای یک حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت است. شناسه تراشه مورد استفاده در هندست جدید سونی نیز بسیار آشناست. با مشاهده مشخصات فنی اسمارتفون اوپو Reno3 Pro 5G در گیک‌بنچ و مطابقت مشخصات پردازشگر این تلفن با تلفن جدید سونی متوجه شدیم که ژاپنی‌ها نیز همانند چینی‌ها از چیپست اسنپدراگون 765G برای اسمارتفون جدید خود استفاده خواهند کرد. البته، هنوز مشخص نیست که این تلفن از اسنپدراگون 765 یا اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH