آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی P10 و P10 پلاس

این روزها شایعاتی مبنی بر تاریخ عرضه پرچمداران هوآوی با نام‌های P10 و P10 Plus به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که این شایعات با توجه به اخبار رسمی که پیشتر منتشر شده بود، تا حدودی به واقعیت نزدیک است.

هوآوی به تازگی یک آگهی منتشر کرده و ۲۶ فوریه را که همزمان با مراسم کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ (MWC) است، برای مراسم خود رزرو کرده و می‌خواهد در این روز، پرچمداران خود را معرفی نماید. این شرکت چینی، متأسفانه اطلاعات دیگری در این زمینه نقل نکرده، اما مطمئن هستیم که دست کم یکی از پرچمداران اشاره شده در ماه فوریه و در مراسم یاد شده معرفی خواهند شد.

همزمان با عرضه P10، شرکت هوآوی خط تولید تلفن‌های هوشمند خود را به طور کامل به تولید فبلت‌ها اختصاص خواهد داد. P10 و P10 Plus هوآوی به نظر می‌رسد که دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی باکیفیت Quad HD و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود. همچنین هوآوی تصمیم دارد تا پرچمداران جدید خود را به پردازنده Kirin 960 مجهز نماید. وظیفه پردازش فعالیت‌های گرافیکی نیز بر دوش پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 گذاشته شده است. از دیگر مشخصات P10 و P10 Plus می‌توان به رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد و شرکت لایکا نیز طبق معمول، در زمینه دوربین با این برند چینی همکاری خواهد داشت.

تنها تفاوت میان P10 و P10 Plus را می‌توان در صفحه نمایش آنها دانست. هوآوی P10 دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود و این در حالی است که P10 Plus قرار است که دارای صفحه نمایش منحنی در هر دو سمت (مانند گلکسی S7 Edge) باشد.

1 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی P10 و P10 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH