عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای اکسپریا Z5، اکسپریا Z3+ و تبلت اکسپریا Z4 متوقف شد!

چند روزی می‌شود که سونی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای سه مدل اکسپریا Z5، اکسپریا Z3+ و تبلت اکسپریا Z4 را عرضه کرده است. کاربران زیادی گزارش داده‌اند که قادر به دریافت این به‌روزرسانی نیستند. همین موضوع موجب شد شایعاتی پیرامون لغو عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا منتشر شود. ساعاتی پیش سونی در اطلاعیه‌ای به صورت رسمی تایید کرد که عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای سه دستگاه اکسپریا Z5، اکسپریا Z3+ و تبلت اکسپریا Z4 متوقف کرده است. در واقع عرضه این به‌روزرسانی به علت وجود برخی مشکلات مربوط به صدا و کارت‌های حافظه رمزنگاری شده متوقف شده و پس از رفع نواقص عرضه آن از سر گرفته می‌شود.

در بیانیه رسمی سونی آمده است:

ما گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات صوتی در اپلیکیشن‌های شخص ثالث و خواندن اطلاعات از SD کارت‌های رمزنگاری شده دریافت کرده‌ایم. این مشکلات بعد از به‌روزرسانی به اندروید 7 رخ داده‌اند. ما مشکل اصلی را شناسایی کرده‌ایم و پس از اصلاح آن یک بار دیگر به‌روزرسانی را عرضه خواهیم کرد.

اگر سونی واقعا علت اصلی مشکلات پیش آمده را یافته باشد، انتشار دوباره این به‌روزرسانی نباید زیاد به طول بینجامد. بنابراین اگر یکی از دیوایس‌های اکسپریا Z5، اکسپریا Z3+ و تبلت اکسپریا Z4 را دارید و به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید می‌توانید طی چند روز آینده برای دریافت آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH