به روز رسانی اندروید 4.2.2 برای محصولات خانواده HTC One

gsmarena_00112

پس از انتشار آپدیت ۴٫۲٫۲ برای مدل دو سیم کارت HTC One اینک و البته با فاصله یک روزه نوبت به آپدیت مدل یک سیم کارت این موبایل رسید است که متاسفانه در حال حاضر قط برای کاربران تایوانی عرضه شده است اما احتمالا به زودی شاهد عرضه جهانی آن نیز خواهیم بود. آپدیت اندروید ۴٫۲٫۲ برای نسخه دو سیم کارت موبایل پر طرف دار HTC One که فقط در چند کشور جهان عرضه شده است (و البته رد پای آن در بعضی از وب‌سایت‌های وطنی نیز دیده شده!) قبل از نسخه معمول و بین المللی این موبایل که با اندروید ۴٫۱٫۲ عرضه شده است، منتشر شد. این آپدیت علاوه بر به روز کردن نسخه اندروید، تغییراتی در تنظیمات موبایل را هم در پی دارد. صفحه قفل با امکان استفاده از ویجت، آیتم های جدید در Notification، نشان دادن درصد باتری و چند تغییر جزیی دیگر از جمله اتفاقات جدیدی است که پیرو این آپدیت خواهد افتاد. علاوه بر اینها کارکرد دوربین و Zoe نیز بهبود خواهد یافت.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از آپدیت نسخه اصلی HTC One این آپدیت ۴۶۵ مگابایت حجم دارد و با نصب آن، ورژن نرم افزار به ۲٫۲۴٫۷۰۹٫۱ ارتقا یافته و ورژن اندروید نیز به ویراست ۴٫۲٫۲ به روز می‌شود. با نصب این آپدیت شاهد تغییرات متعددی در محیط کاربری خواهید بود. همچنین در کنار این تغییرات امکانات جدیدی هم برای پرچم دار تایوانی‌ها فراهم شده است از جمله صفحه قفل با طراحی جدید، امکان حذف Navigation bar در جهت افزایش فضای Home Screen، بهبود Launcher bar، اصلاح پانل ویجت، نمایش درصد باتری بر روی Status bar و امکان نمایش ۱۲ آیتم در پانل تنظیمات سریع به صورت اولیه از جمله تغییرات این ورژن هستند.

هنوز تاریخی برای انتشار نسخه بین‌المللی این آپدیت اعلام نشده است اما امیدواریم که ظرف چند روز آینده تمام کاربران HTC One طعم این آپدیت جدید اندروید را بچشند!

p dir=”RTL” style=”text-align: justify”

11 در مورد “به روز رسانی اندروید 4.2.2 برای محصولات خانواده HTC One”

  1. سلام … من وان دارم اما هنوز اپدیت کیت کت برام نیومده … میشه بگین چقدر باید صبر کنم …. آخه این بروز رسانی ریلیز جهانی شده… لصفا ایمیل کنید …. با تشکر.

  2. آپدیت گوشی من که همون وانه اومده، میشه بگید اگه آپدیت کردنی اینترنت قطع شد اتفاقی واسش میافتد یا نه؟

  3. سلام.من وان اس دارم.میخواستم بدونم نسخه 4.2.2 کی میاد یا اصلا میاد برا این گوشی؟؟؟؟؟؟
    ممنون میجواب بدین.

    1. سلام.اره میاد ولی سنس 5 با اندروید 4.2.2 میاد تا یکی دو ماهه دیگه اتدروید 4.2.2 واسه گوشی های وان اس به بالا میاد که اپدیتش کنی درست میشه سنس 5 توی خود اندروید 4.2.2 هست پس نمیخواد رابط کاربریش رو اپدیت کنی

    1. بهتر بود بگین بهترین گوشی بازار از نظر بدنه
      هیچگاه قدرت one به s4 نرسیده
      اگه آنتوتو رو یه بار جدیدا دیده باشین میبینین 15 تای اول از s4 هست !!!

      1. عوضش اس 4 حسابی داغ میکنه در ضمن اینا همه روی کاغذه مهم در عمل ک مطمئنا هیچ فرقی باهم نخواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH