سونی در کنگره جهانی موبایل از یک گوشی با نمایشگر 4K و اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی می‌کند!

در حالی‌که سونی حضور خود را در بازارهایی همچون ایالات متحده کم کرده است، اما هنوز طرفداران زیادی در سطح جهان دارد. بر اساس آخرین اخبار، سونی قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از یک گوشی با نمایشگر 4K و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی کند.

سونی تایید کرده که در این نمایشگاه شرکت می‌کند و حداقل دو گوشی رونمایی خواهد کرد. اما اخبار حکایت از معرفی چهار گوشی در این نمایشگاه دارد. گوشی گفته شده در ابتدای مقاله، با نام یوشینو (Yoshino) عرضه شده و دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی 4K است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌‌توان به ۴ یا ۶ گیگابایت رم LPDRR4 و سنسور دوربین سونی IMX400 نام برد. به‌کاربردن این سنسور باعث می‌‌‌شود که کیفیت تصویر یوشینو بهبود قابل ملاحظه‌ای یابد.

البته باید کمی به دیده شک به این خبر نگریست. آخرین باری که سونی از یک گوشی با نمایشگر 4K رونمایی کرد، سال ۲۰۱۵ و گوشی Z5 پریمیوم بود. اما این گوشی کاملا 4K نبود و بسته به موقعیت بین فول HD و 4K سوییچ می‌کرد. بعلاوه، اخبار حاکی از آن است که سامسونگ تمام چیپست‌های اسنپدراگون ۸۳۵ را به خود اختصاص داده و معلوم نیست که سونی چگونه می‌خواهد به این چیپست دسترسی داشته باشد. اما اگر سونی بتواند واقعا یوشینو را به بازار عرضه کند، یک گام از بقیه جلو خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH