طراح ارشد هدست اچ‌تی‌سی Vive به گوگل پیوست

به‌نظر می‌رسد که الان فصل استخدام سیلیکون ولی باشد. چندی پیش هوگو بارا اعلام کرد که شیائومی را ترک کرده و به فیس‌بوک می‌پیوندد. حال نیز گوگل یکی از طراحان ارشد هدست واقعیت مجازی Vive را استخدام کرده تا بر روی پلتفرم Daydream کار کند.

کلاود زولوجر، یکی از طراحان ارشد هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی بوده و در توسعه زبان طراحی اسمار‌ت‌فون‌های این شرکت تایوانی نقشی اساسی داشته است. او این خبر را در توییتر خود اعلام کرد. اچ‌تی‌سی در این زمینه می‌گوید: «ما تایید می‌کنیم که کلاود زولوجر این شرکت را ترک کرده است. قدردان مشارکت‌های او در اچ‌تی‌سی هستیم و برای وی آرزوی موفقیت در تلاش‌های بعدیش را داریم.»

اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۴ نیز طراح ارشد خود، اسکات کرویل را از دست داد. سال بعد، جانشین اسکات کرویل نیز اچ‌تی‌سی را ترک کرد. هر دو طراح، زمانی که اچ‌تی‌سی شرکت One & Co را خریداری کرد، به این شرکت تایوانی پیوستند. کلاو زولوجر، سومین همکار آن‌ها در One & Co بود که این شرکت تایوانی را ترک کرد.

بنظر می‌رسد که در آینده نزدیک باید شاهد رقابت شدیدتری در بازار واقعیت مجازی باشیم. استخدام هوگو بارا و کلاود زولوجر توسط فیس‌بوک و گوگل نشان می‌دهد که این دو غول دنیای تکنولوژی عزم جدی برای گسترش و توسعه واقعیت مجازی دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH