تبلت می‌خواهید؟ این شش تبلت بهترین هستند!

نمی‌خواهید پولتان را برای خرید دو محصول گران آی‌پد و آی‌پد مینی خرج کنید؟ دوست دارید با پرداخت هزینه کمتر از امکانات بیشتری برخوردار شوید؟ مشکلی نیست. در مقاله زیر 6 تبلت برتر ماه‌های خرداد و تیر را برایتان معرفی خواهیم کرد. اگر دنبال محصولات ارزان قیمت اندرویدی هستید، دو مورد از تبلت‌های زیر انتخاب‌های خوبی خواهند بود.
به هر جا که نگاه کنید تبلت‌ها محیط اطراف شما را گرفته‌اند. مخصوصا این چند وقت که حرف و حدیث زیادی از آی‌پد و برادر کوچکترش آی‌پد مینی می‌شنویم، اما همه دنیا که این دو تبلت نیستند! انتخاب‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین خرید را داشته باشید.
در این مقاله تلاش کرده‌ام که 6 محصول برتر ماه گذشته و این ماه را به همراه دو تبلت ارزان قیمت را گرد هم آورم تا برای آنهایی که نمی‌خواهند پول زیادی بابت خرید تبلت مصرف کنند امکان‌های بیشتری فراهم کنم.
تمام تبلت‌های انتخابی زیر جز بهترین‌ها، پرقدرت ترین‌ها و ایده آل ترین‌ها برای مصارف خانگی و کاری هستند. تمام آنها با ترکیب برنامه‌های زیبای اندرویدی بهترین تجربه را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

نکسوس 7

0002-620x236
خب با یک محصول خالص گوگلی شروع می‌کنیم. نکسوس 7 اولین تبلت نکسوسی است که توسط گوگل به بازار آمده است. سخت افزارش ساخت ایسوس و مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل، پردازشگر 4 هسته‌ای تگرا 3، حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی و یک دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی است. بزرگ‌ترین ایراد این تبلت نداشتن شکاف کارت حافظه است.
سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن نسخه 4.2 اندروید بوده که بسیار سریع و روان کار می‌کند. اینکه یک تبلت گوگلی داشته باشید این برتری را نسبت به دیگر دارندگان تبلت‌های غیر گوگلی خواهید داشت که هر زمان بخواهید، آپدیت نرم افزاریتان به راه است و نیاز نیست منتظر حال خوش سازندگان باشید تا هر وقت خواستند آپدیتی ارایه دهند.
تبلت نکسوس ما از نظر اتصالات هم چیزی کم ندارد، این مدل دارای Wi-Fi، بلوتوث و NFC است که همه اینها با وجود باتری قدرتمند 10 ساعته آن تکمیل می‌شود.
چیز دیگری که از این تبلت نوع خوبی می‌سازد اندازه مناسب آن است. هم آنقدر بزرگ است که بتوان با آن به انجام کارهای مهم پرداخت و هم آنقدر کوچک که به راحتی قابل حمل باشد.

گوگل نکسوس 10

0008-620x397

خب دومی هم که از خانواده نکسوس است، منتها ناتنی و از نوع برادر بزرگ‌تر! نکسوس 10 سامسونگی مجهز به یک صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، پردازشگر دو هسته‌ای کورتس A15، یک پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای مالی T604، حافظه داخلی 16 و 32 گیگا بایتی، دو دوربین 5 و 1.9 مگاپیکسلی و یک باتری 11 ساعته است.
گوگل طراح نکسوس است و در نتیجه خالص‌ترین اندروید را به شما ارایه می‌دهد و از نظر به روزرسانی کارتان را بسیار راحت می‌کند. قدرتمند و خوش ساخت است و توصیه می‌کنم اگر به دنبال یک تبلت 10 اینچی هستید حتما یک نگاهی به نکسوس 10 داشته باشید.
اما خب بدانید که به مانند برادر بزرگتر از کاستی مشابه رنج می‌برد، شکاف کارت حافظه ندارد!

آینول نووو 7 ونوس

0003-620x456

خب شاید با شنیدن نام این تبلت جا خورده باشید و از اینکه آن را در میان گزینه‌های خود جای داده‌ام تعجب کرده باشید اما خب مگه چشه؟
درست است که از یک خانواده اصیل نمی‌آید اما از زیبایی و کارایی چیزی کم ندارد. تازه خیلی هم ارزان است! این تبلت نه چندان نام‌دار ما مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل با تکنولوژی IPS، یک پردازنده چهار هسته‌ای ATM7029 به همراه پردازنده گرافیکی +GC1000، اندروید آب نبات ژله‌ای 4.1 و قابلیت ارتقا تا 4.2، دو دوربین 2 مگاپیکسلی و 0.3 مگا پیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری با توان استقامتی 5 تا 9 ساعت است. دیگر چه می‌خواهید؟

سامسونگ گلکسی نوت 10.1

0004-620x372
خب در حال حاضر این تبلت پرچم‌دار تبلت‌های سامسونگی‌ است، پس اگر قیمتش هم پرچمدار قیمت‌های دیگر باشد، تعجبی ندارد.
سخت افزار همه چیز تمام این تبلت متشکل از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل، یک پردازشگر 4 هسته‌ای اگزینوس با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی، دو دوربین 5 و 1.9 مگاپیکسلی و یک باتری 10 ساعته است.
نسخه سیستم عامل این دستگاه اندروید 4.0 بستنی حصیری بوده و آپدیت آب‌نبات ژله‌ای آن موجود است.
خب زمانی که انگشت‌های مبارکتان از لمس این تبلت خسته شوند، قلم ویژه آن به کمک‌تان می‌آید. این قلم از گلکسی تب 10.1 سامسونگ یک دستگاه عالی برای یادداشت، برنامه ریزی و طراحی می‌سازد.

ایسوس ترنسفورمر پد اینفینیتی TF700T

0005-620x528
اینکه جایی بحث تبلت باشد و ایسوس در آن میان نباشد خارج از تصور است. این تبلت نه تنها باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت فول اچ‌دی بازار بوده، بلکه بسیار شیک و جمع و جور نیز است.
صفحه نمایش 10.1 اینچی آن با رزولوشن فوق العاده 1920×1200 پیکسل با یک پردازنده تگرا 3 چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌شود. اما همه چیز همین جا تمام نمی‌شود. این تبلت فوق العاده مجهز به پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای و نسخه 4.0.3 اندروید بستنی حصیری است. دوربین‌های تعبیه شده در این مدل هم برازنده قدرت درونی آن، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و باتری نیز تا 9.5 ساعت کار می‌کند.

گلکسی تب 2، 7 اینچی

0006

در حال حاضر که آی‌پد مینی اپل در بازار است، تعداد افرادی که به دنبال تبلت‌های کوچک‌تر هستند نیز رو به افزایش است. از آنجایی هم که سامسونگ علاقه‌ای به کم آوردن در برابر رقیب دیرینه خود ندارد، تبلت جمع و جور ارزان قیمت خود را روانه بازار کرده است. با اینکه آن طور که باید و شاید قدرتمند ظاهر نشده است.
صفحه نمایش 7 اینچی این تبلت با رزولوشن 1024×600 پیکسل تقریبا با صفحه نمایش نکسوس 7 مقایسه می‌شود، اما خب گلکسی تب بر خلاف نکسوس مجهز به شکاف کارت حافظه نیز است که همین ویژگی ارزش آن را از این نظر چند برابر نکسوس 7 می‌کند.
پردازنده 2 هسته‌ای Texas Instrument OMAP با فرکانس 1 گیگاهرتز، دوربین 3 مگاپیکسلی پشتی و VGA جلویی، اندروید 4.0 و قابلیت ارتقا تا 4.1 و باتری کم ظرفیت 5 ساعته از دیگر مشخصات این تبلت است.

خب امیدواریم توانسته باشیم با معرفی چند گزینه جایگزین برای آی‌پد، خرید بعدی‌تان را آسان‌تر و کم هزینه تر کنیم.

304 در مورد “تبلت می‌خواهید؟ این شش تبلت بهترین هستند!”

  1. مسخره به جای این تبلت های ارزان قیمت منتظر تبلت پرچم دار سامسونگ با اسم گلکسی تب اس ۵ باشید که یک ماه دیگه میاد بازار هر کی ووافقه لایک یا پاسخ بده

    2
    10
  2. با سلام
    من یه تبلت خوب میخوام که باهاش بتونم کارهای اداری و اتوماسیونی انجام بدم و قیمتش هم زیاد گرون نباشه .چی رو معرفی می کنید؟

    1
    4
  3. روحام ازتهران باعرض سلام یک سوال دارم من یک تبلت سامسونگ G5200 دارم اندرونش 4رو4 2 چهار چهار دو هست میخواهم ببینم میشود ارتقاش بدم تا میشود چون تازه خریدم اطلاع ازش ندارم فقط زودتر جوابم بدهید با کمال تشکر منتظر ام

    2
    2
  4. علیرضا ابوالحسنی

    سلام و احترام کاری که شما انجام میدهید از هر عبادتی بالاتر میباشد کمک به مردم یکی از بزرگترین عبادتهاست و فعایت شما بدون چشم داشت خیلی با ارزش که باز کردن آن قابل وصف نیست فقط به شما تبریک عرض میکنم چونکه هر کسی لیاقت خدمت به مردم را نداره و طبق نشانه های کتب آسمانی فقط افرادی خاص برای خدمت از طرف خدا انتخاب میشوند و وظیفه رسالتی که بر عهده انسان گذاشته شده یک موردش همین است هر کسی به اندازه لیاقتش میکاره و برداشت میکنه مطمئن باشید پاسخ کار ارزشمند شما را خدای بزرگ در نظر دارد

    اگر راهنمایی بفرمائید ممنون میشوم

    به انتظار توجه و پاسخ سپاسگزارم

    تبلت تا قیمت ۵۰۰ هزار تومان لازم دارم استفاده اینترنتی قابلیت سرعت بالا و هنگ نکنه برای تایپ مقاله و مشاهده مطالب و تصاویر در سایت ها و گوگل پلاس.
    اطلاعات زیادی ندارم اما دوستان سامسونگ اصلی را پیشنهاد میکنند حساسیت لمسی بالا باشه به نتیجه رسیدم که حافظه بالا در گوشی و تبلت سرعت کار رو بالا میبره ممنون ممنون میشوم راهنمایی نمایید

    و حافظه داخلی هم بالا باشه

  5. خب همچون فکر میکنید دانش ماندید
    یکی میشه این بهتری از آن ها یکی میشه ماله من رقیب نداری
    خب آگه میخواهید بدانید کدوم بهتری با سن بندی تبلت میخرند ماله ۱۱ سال تا ۱۴ سال تبلت تب A6خوبه ولی به ۱۴ تا ۱۶ نت ۱۰.۱ بهتری من خودم تا حالا تب A6 خریدم نت ۱۰.۱ خریدم و………………….. خریدم

    1
    2
  6. سلام. دوستان هر گوشی و نبلتی میخرید، فقط چینی یا ایرانی نخرید. فقط ژاپنی یا کره ای باشه.

    2
    2
  7. راستی لنوو و ایسوس هم مفت گرونه اگه خوب بودن نمیمدن برای اینکه نبلتاشون فروش بره کارت هدیه و هدفون و…جایزه بدن نظر من قیمت ۱۰۰تا ۷۰۰سونی m2 aquaقیمت ۷۰۰تا۱۵۰۰۰۰۰سونی z5 premium و از این به بالا Sony XZ

    3
    1
  8. بابا ناموسا این چرتو پرتا چیه اصن سر در نیارین تبلت باید دوربین حافظه رم سخت افزار آندروید و حتی مارکش رو مورد بررسی قرار داد سامسونگ که نوتاش میترکه بنظر من فقط Sony Z4بقیه مسخره بازیه

  9. سلام
    من تبلت لنوا دارم
    ۱۰اینچه
    عالیه عالی
    کیفیت دوربینشم عااالیه??
    میخواستم ایپد بخرم
    ولی خوب هنوز بچم، ممکنه از دستم بیفته بشکنه.
    اونوقت کلی خرج میفته رو دستمون تا درستش کنیم!!!
    والا?

  10. سلام من تبلت ایسوس دارم سه چهار بار از دستم افتاده بدون کیف هیچش نشوده توی شارژ بازی میکنم هیچش نمیشه در سخت افزاری عالیه فقط ایسوس عشقه??

  11. سلام و خسته نباشید آیا بغیر از تبلت گوشی های رایج ، تبلت گوشی های دیگری هم هست مثلا مثل نام لندل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH