بروز مشکل عجیب در گوگل مپس و نمایش پایتخت تایلند به عنوان یک پارک غول پیکر!

ظاهرا گوگل به تازگی یک تصمیم خنده‌دار گرفته و در نرم‌افزار Google Maps، شهر بانکوک و قسمت اعظمی از کشور تایلند را به رنگ سبز نمایش می‌دهد و همین موضوع سبب شده تا این کشور به بزرگترین پارک دنیا تبدیل شود!

افرادی که به نرم‌افزار گوگل مپس مراجعه یا از طریق وب‌سایت گوگل به قسمت نقشه رفته و پایتخت تایلند و اطراف آن را مشاهده کرده‌اند، با یک فضای سبز رنگ روبرو شده‌اند که این رنگ سبز به معنای چمن و این فضای وسیع به معنای پارک است!

این امر می‌تواند یکی از عجایب برای بانکوک به حساب آید. چرا که چندی پیش، نام این شهر در لیست ۱۰۰ شهر آلوده چهان به چشم می‌خورد. اما متأسفانه این موضوع را نمی‌توان نتیجه اعمال قوانین جدید در این شهر دانست. بلکه ظاهرا گوگل در ترسیمات خود دچار مشکل شده است و فراموش کرده تا محیط اطراف حیات وحشی که در آن نزدیکی است را محدود کند و این فضای سبز به طرز عجیبی وسعت پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده تا پارک‌های این شهر نیز قابل شناسایی نباشند.

مطمئنا این مشکل به زودی حل خواهد شد اما اگر مایل به دیدن این رویداد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از تصحیح، به این قسمت از نقشه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH