قیمت باورنکردنی کالای دیجیتالی در پیشنهاد ویژه مقداد آی‌تی

اگر شما هم جزو مشتریان فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی هستید، می‌دانید که وقتی از بخش پیشنهاد ویژه صحبت می‌کنیم، یعنی حتما سورپرایز هیجان انگیزی درکار است!

مقداد آی تی یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز خرید اینترنتی است که در سراسر کشور شناخته شده است. کاربران این فروشگاه به‌درستی می‌دانند که تمامی کالاهای عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی اصلی بوده و با مناسب‌ترین قیمت نسبت به بازار عرضه می‌شود.

بنابراین بخش پیشنهاد ویژه شامل کالاهایی است که با قیمت‌های باورنکردنی در محدوده زمانی خاصی قابل خرید هستند که اگر شانس بیاورید می‌توانید از آن استفاده کنید.

به گزارش ویرلن،ارایه برندها و قطعات کم یاب کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی موبایل از ویژگی‌های خاص مقداد آی تی است.

خرید اینترنتی دوربین دیجتال و دوربین فیلمبرداری

یکی از بخش‌های جذاب فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی، بخش دوربین است که با تنوع بالایی از بروزترین دوربین‌های عکس برداری، تصویر برداری و دوربین‌های اکشن (ورزشی) در برندهای معتبر canon ،nikon ،sony با قیمت‌های مناسب و تضمین سلامت و اصالت کالا ارایه می‌گردد.

انواع دوربین‌ها  شامل دوربین دیجیتال – دوربین فیلم‌برداری – دوربین ورزشی – دوربین شکار – دوربین‌های تحت شبکه – دوربین فیلم‌برداری خودرو و سایر مدل‌ها در سایت موجود است. همچنین قطعات دوربین مانند؛ لنز – فلاش – ریموت – فیلتر لنز – محافظ صحفه نمایش و تلسکوپ و قطعات جانبی دوربین  شامل پایه دوربین – شارژر دوربین – باتری دوربین – پایه دوربین – کارت دوربین و  کیف دوربین را می‌توانید به‌صورت اینترنتی در مقداد آی تی سفارش دهید.

خرید اینترنتی گجتهای پوشیدنی

بخش گجت‌های جدید نیز محبوبیت بسیاری در میان کاربران مقداد آی تی دارد، زیرا می‌توانید آخرین مدل از گجت های مختلف با کاربردهای گوناگون را در سایت پیدا کنید.

ساعت هوشمند با برندهای مختلف، مچ بند و گام شمار، عینک و هدست مجازی با برندهای معتبر و گارانتی اصلی جزو کالاهای این بخش محبوب هستند.

تنوع بالای محصولات با برندهای مختلف، مناسب‌ترین قیمت، گارانتی اصلی و شرایط متنوع برای پرداخت و ارسال کالا، امکان خرید قطعات جانبی و کالاهای کمیاب و همچنین امکان مقایسه کالاها با یکدیگر جزو شاخص‌های فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی (www.Meghdadit.com) است.

همچنین فروشگاه آنلاین مقداد آی‌تی تخفیفهای شگفت انگیزی را در طول سال و به مناسبت های مختلف ارائه می‌کند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است.

منبع رپورتاژ آگهی: ویرلن

4 در مورد “قیمت باورنکردنی کالای دیجیتالی در پیشنهاد ویژه مقداد آی‌تی”

  1. سلام من این ریپورتاژهای مقداد رو قبلا دیده بودم.. همین باعث شد خرید کنم. ازشون . کالا خیلی زود به دستم رسید. قیمتشم خیلی پایین نبود اما باز از سایتهای دیگه خیلی پایین بود.

    1
    1
  2. عرشیا پریسون

    سلام
    وای خیلی خوب شد که من مجدد تبلیغات مقداد آی تی رو ببینم ،واقعا” بی نظیر هست همچین فروشگاههی
    هفته پیش یک لپ تاپ برای شرکت خریدم عجله داشتم سریع بدستم رسید ولی به بعضی ها سفارش دادم گفتند ۲روز دیگه -۳روز دیگه ولی صبح خریدم عصر رسید به دستم
    مقداد آی تی بهترینی

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH