رندرهای اصلی تبلت لنوو Tab3 8 Plus منتشر شد

کم‌کم به زمان رونمایی از تبلت اندرویدی بعدی لنوو با نام Tab3 8 Plus نزدیک می‌شویم. اولین اطلاعات مرتبط با این تبلت در سپتامبر گذشته منتشر شد، اما همچنان رونمایی نشده است. امروز مشخصات رسمی و رندرهای اصلی آن به بیرون درز کرده است.

بر اساس این اطلاعات، Tab3 8 Plus دارای دو نسخه خواهد بود که نسخه اول فقط از وای‌فای و نسخه دوم از 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این دو نسخه تفاوت دیگری ندارند. از نظر مشخصات فنی می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ اشاره کرد. اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۳ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصاتی است که می‌توان برای این تبلت نام برد. موسیقی و صوت را می‌توانید با اسپیکرهای استریوی Dolby Atmos گوش دهید. در نهایت اندروید مارشملو این مجموعه را هدایت می‌کند که کمی جای تعجب دارد که چرا ۶ ماه پس از معرفی اندروید نوقا، تبلتی با اندروید مارشملو عرضه شود.

لنوو Tab3 8 Plus دارای ابعاد ۲۰۹.۵ در ۱۲۳.۵ در ۸.۶ میلی‌متر بوده و ۳۲۰ گرم وزن دارد. استاندارد IP52 تبلت را از گرد و خاک و تا حدودی از آب نیز محافظت می‌کند. Tab3 8 Plus در دو رنگ آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

اطلاعاتی از زمان رونمایی و قیمت Tab3 8 Plus در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد قیمت آن از ۱۵۰ یورو بیشتر نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH