گوگل شایعه توقف تولید پیکسل را رد کرد

دو گوشی هوشمند پیکسل و پیکسل اکس آل آخرین پرچم‌داران گوگل بوده و کمتر از یک سال از عمر آنها می‌گذرد.. در روزهای گذشته شایعه‌ای در فضای وب پخش شده بود که خبر از توقف تولید پیکسل می‌داد. البته فهمیدن نادرست بودن این موضوع کار چندان سختی نبود. حالا کمپانی گوگل جوابی رسمی برای این شایعه صادر کرده است.

این شایعه از شبکه اجتماعی ردیت نشأت گرفته است. یکی از کاربران این شبکه پاسخی که کمپانی کانادایی Telus برای ایمیلش ارسال کرده بود را منتشر کرد. Telus در پاسخ به ثبت درخواست او برای خرید گوشی پیکسل اعلام کرده بود که تولید این گوشی توقف شده و امکان سفارش وجود ندارد. متن پاسخ Telus بدین شرح است:

گوگل سری پیکسل خود را از خط تولید خارج کرده و پس‌ازاین سفارشی برای خرید آن دریافت نمی‌کند. بنابراین ما نمی‌توانیم درخواست شما را ثبت کنیم. از این بایت عذر Telus و گوگل را پذیرا باشید.

به‌هرحال همان‌طور که احتمالاً شما هم حدس زده بودید، گوگل هم به شکل رسمی این شایعه را رد کرده و اعلام نموده:

استقبال کاربران از پیکسل در کشور کانادا ما را غافلگیر کرد. در حال حاضر موجودی پیکسل در Telus به‌پایان رسیده و ما تمام تلاش خود را با همکاری شرکایمان انجام می‌دهیم تا مجدداً این گوشی را در فروشگاه‌های خود موجود کنیم. مطمئن باشید که تولید پیکسل به‌پایان نرسیده است.

همچنین Telus عدم موجودی را تأیید کرده و به وب‌سایت Android Central گفته است:

اکنون گوشی پیکسل اکس  آل برای سفارش موجود نیست اما ما به همراه گوگل در حال بر روی این موضوع هستیم تا مجدداً پیکسل را در دسترس مشتریان خود قرار دهیم. کمپانی گوگل تأیید کرده که تولید این اسمارت فون متوقف نشده است. برای اطمینان خاطر مشتریانی که این محصول را قبلاً سفارش داده‌اند نیز باید اعلام کنیم که مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بنابراین اگر قصد خرید پیکسل گوگل را داشته‌اید، و احتمال خروج آن از خط تولید را می‌دادید، دیگر نیازی به نگرانی نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH