روش‌های ارسال پیام به مخاطبین در اینستا‌گرام

امروزه اینستاگرام به چیزی فراتر از یک برنامه برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و تصاویر تبدیل شده است. شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن به دوستان و افرادی که آن‌ها را دنبال (Follow) کرده‌اید، پیام بدهید و با آن‌ها در ارتباط باشید. روش‌های گوناگونی برای ارسال پیام در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

ارسال پیام از طریق صفحه Message

اینستاگرام را باز کرده و در صفحه اصلی برنامه بر روی علامت ارسال پیام که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. سپس در پایین صفحه گزینه “+ New Message” را انتخاب کنید.

 

تمام یا قسمتی از نام شخصی را که قصد ارسال پیام برای او را دارید، تایپ کنید. شما همچنین می‌توانید نام چندین نفر را در این قسمت وارد کنید تا پیام بصورت گروهی ارسال شود. پس از انتخاب فرد یا افراد، گزینه “Next” را انتخاب کنید.

 

 

حال متن پیام خود را وارد کنید. برای اضافه کردن عکس در پیام ارسالی خود، بر روی آیکون تصویر کلیک کرده و برای فرستادن Like، آیکون قلب را کلیک کنید.

 

 

در انتها بر روی گزینه “Send” کلیک کنید تا پیام شما ارسال شود. مخاطب شما یک نوتیفیکیشن مبنی بر دریافت پیام در اینستاگرام خواهد داشت و می‌تواند به پیام ارسالی توسط شما پاسخ دهد.

 

 

ارسال پیام از طریق صفحه پروفایل

شما می‌توانید از طریق صفحه پروفایل افراد در اینستاگرام برای آن‌ها پیام ارسال کنید.

برای این منظور وارد صفحه شخص مورد نظر شده و بر روی علامت سه نقطه کنار هم که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. از لیستی که برای شما نمایش داده می‌شود، گزینه “Send Message” را انتخاب کنید.

 

 

صفحه مربوط به ارسال پیام باز خواهد شد. مانند حالت قبل ادامه دهید و پیام خود را ارسال کنید.

 

 

ارسال یک پُست از طریق پیام به یک مخاطب خاص

اگر یک تصویر زیبا در اینستاگرام دیدید یا پُستی را مشاهده کردید که به نظر‌تان برای یکی از دوستان‌تان جذاب خواهد بود، می‌توانید آن پُست را از طریق پیام برای او ارسال کنید.

برای این منظور در زیر پُست مورد نظر بر روی آیکون ارسال پیام کلیک کنید.

 

 

مخاطب مورد نظر را از لیست انتخاب کرده و با در قسمت جستجو نام او را وارد کنید.

 

 

در صورت تمایل می‌توانید یک متن نیز به این پیام اضافه کنید. در انتها گزینه “Send” را انتخاب کنید تا پُست برای مخاطب شما ارسال شود.

 

1 در مورد “روش‌های ارسال پیام به مخاطبین در اینستا‌گرام”

  1. احمد کاظمی رشید

    سلام.
    مطلب برایم آموزنده بود.

    من فروش اینترنتی و اینستاگرامی میوه و تره بار را از میدان بزرگ تره بار تبریز کار می کنم .از کمک ها و پیشنهادات تان استفاده می کنم.
    ادرس اینستا **********

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH