کانسپت دیگری از آیفون 6، رنگارنگ و آلومینیومی

iPhone-6-concept-colors-575x307

کانسپت جدید آیفون 6 دارای صفحه نمایش بزرگتر، رنگ آمیزی یکپارچه وبدنه‌ای از جنس آلومینیوم وطراحی باریک است. زیبایی این طرح به اندازه‌ای است که نشان دهد آیفون 6 ارزش بیرون آمدن از آزمایشگاه‌های اپل را دارد.
کانسپتی که اخیرا به بیرون درز کرده است می‌تواند بهترین طرحی باشد که انتظار می‌رود اپل برای آیفون شماره 6 خود انتخاب کند. این طرح‌های رنگارنگ و زیبا توسط سایت i-phone.de منتشر شده است. کانسپت جدید در 10 رنگ ارایه شده است که البته در واقعیت کمی زیادی است. رنگ بدنه به صورت یکپارچه به رنگ مورد نظر است و تنها نوار آلومینیومی که دور گوشی را فرا گرفته حایلی بین قسمت رویی و زیرین خواهد بود.
مانند دیگر کانسپت‌های موجود در نت، در این یکی هم شاهد حذف شدن دکمه خانه و جاگزین شدن آن با یک دکمه لمسی هستیم.
صفحه نمایش این کانسپت 4.5 اینچی و طراحی بدنه باریکتر است. اطراف دستگاه مجهز به دکمه‌های لمسی صدا است که روی بخش آلومینیومی قرار گرفته‌اند، اما خب مسلما برای کاربران هیچ چیز جای دکمه‌های معمولی صدا را نمی‌گیرد.
انتظار نمی‌رود که آیفون 6 زودتر از سال 2014 وارد بازار شود، اما شایعات از این قرارند که پاییز امسال و احتمالا در ماه سپتامبر آیفون 5S به بازار خواهد آمد. از نظر شکل و شمایل آیفون 5S شبیه به آیفون 5 خواهد بود، اما انتظار می‌رود که آیفون 6 چیزی کاملا متفاوت باشد.

12 در مورد “کانسپت دیگری از آیفون 6، رنگارنگ و آلومینیومی”

  1. والا من که تا حالا ندیدم این کانسپتای اپل راست باشن
    اینم 99% الکیه
    معلوم نیست کی اینارو میزنه

    1. سارا صریحی

      دکمه ی فیزیکی منظوره. دکمه ی فیزیکی با دکمه ی لمسی جایگزین شده. اونیم که میبینید لمسیه احیانا

  2. با عرض سلام و خسته نباشید . آقای گلکار من می خوام یه گوشی خوب واسه بازی و سرگرمی بگیرم به خاطر همین گرافیک و پردازنده گوشی واسم خیلی مهمه و از طرفی از نظر اندازه صفحه نمایش چون میدونم نطر شما برای سرگرمی روی گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ هست نظرم اینه درسته که هر چی صفحه گوشیمون بزرگتر باشه قدرت مانور بیشتری رو به ما میده اما مثلا اگه کسی بخواد یه گوشی ۵ اینچی بگیره خوب میتونه به جای اون یه تبلت بگیره نه یه گوشی و اینکه یه گوشی پنج اینچی چون کاربر اون همیشه از اینکه گوشیش بیوفته و آسیب ببینه احساس خوبی به آدم نمیده پس نظرم روی گوشیی با صفحه نمایش ۴ الی ۴.۳ اینچ هست که خوش دست هم باشه. می خواستم نظرتون رو در مورد مطلبی که نوشتم بدونم ( در صورتی که بخواهیم از گوشی برای سرگرمی استفاده کنیم) . اگه ممکنه در استدلالتون(در مورد صفحه نمایش مناسب برای گیم) در گوشی های اسمارتفون گوشی IPHONE 5 را با توجه به صفحه نمایش ۴ اینچ و دارا بودن سیستم عاملIOS بررسی کنید. بسیار ممنون میشم از لطفتون.

  3. ایمان عزیزی

    مطمئنا آیفون 5 با 5اس هیچ فرق ظاهری نداره. همونطوری که 4 با 4اس نداشت. فقط تفاوته های سخت افزاری و نرم افزاریه

  4. چ خوشگل….خانوم صریحی یه سوال داشتم..آیفون ساخت دوبی چه فرقی داره با بقیه آیفونا؟؟؟خواهشن جواب بدین تو دو راهی گیر کردم…

    1. سلام دوست عزیز ایفون به سفارش دوبی گزینه ای به نام facetime ندارد و کمی کیفیتش متفاوت با نسخه امریکایی که با نماد LLA در پشت جعبه نمایش داده میشه همچنین شارژر ها با هم متفاوتن و هدفون هاشون نسخه های دیگر با علامت های BA بریتانیا و …… مالزی و ….. میباشد توصیه میکنم نسخه امریکایی خریداری کن گرانتر میباشذ .

  5. اگه این تلفن ساخته شود واقعا عالیه.
    از نظر دیزاین فوق العاده است.
    امیدوارم هرچه زودتر عملیاتی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH