خبرهای جدیدی از LG G2 و LG Nexus 5

LG-Optimus-G2-launch-invite-grey

امروز در کشور کره گزارشی حاوی اطلاعاتی از دو محصول جدید ال جی به نام‌های جی 2 و نکسوس 5 منتشر شده است. در این گزارش تاریخ آغاز به کار رسمی ال جی جی 2، 20ام آگوست اعلام شده است. بر طبق خبرهایی که پیش از این از جی2 شنیده بودیم قراربود این اسمارت فون پیش از رویداد 7ام آگوست وارد بازرا کره شود، اما ظاهرا قرار است معرفی این مدل در رویداد 7ام آگوست انجام شود و آغاز به کار آن در کشور کره از 20ام همان ماه باشد. قصه هر چه که باشد این اسمارت فون جدید ال جی اول در کشور مادریش شروع به کار خواهد کرد و سپس به باقی مردم دنیا معرفی خواهد شد.
جی 2 مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل خواهد بود و از فن آوری Zero Gap در ساخت قسمت رویی استفاده خواهد کرد. پردازنده تعبیه شده در این مدل از نوع چهارهسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است و رم 2 گیگابایتی آن طبق گفته شرکت سازنده احتمالا به نوع 3 گیگابایتی تغییر خواهد کرد. دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی آمپری، دو بلندگو استریو، اندروید 4.2.2 از دیگر مشخصات این پرچمدار در راه ال جی خواهند بود. از نظر ظاهری باید گفت که هیچ دکمه‌ای در قسمت رویی یا کناری وجود ندارد . جی تو از نسل بعدی LTE به نام LTE-A با سرعت 150Mbps پشتیبانی خواهد کرد.
پیش از این شایعاتی از شباهات بین G2 و LG Megalodon که همان نکسوس 5 خواهد بود شنیده بودیم. در گزارش امروز هم اطلاعاتی از زمان آغاز به کار این عضو جدید نکسوسی به چشم می‌خورد. قرار است ال جی Megalodon در ماه اکتبر به طور رسمی آغاز به کار کند. این نکسوس جدید مجهز به اندروید 5.0 یا کیک لیمویی خواهد بود. بعلاوه ال جی مگالودون قرار است مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و رم 3 گیگابایتی باشد. یعنی دقیقا شبیه به جی 2.

10 در مورد “خبرهای جدیدی از LG G2 و LG Nexus 5”

  1. سلام< ال جی جی2 100% یه تفاوت با نکسوس 5 خواهد داشت. مثل ال جی ابتیموس جی و نکسوس 4.
    تازه نکسوس سود انچنانی نداره واسه شرکته ال جی<بس حتما ال جی جی2 یه سر و گردن شایدم کمتر بالاتر از نکسوس 5 خواهد بود

  2. اوشکولن دیگه!
    بین این همه گوشی، یکی نمیاد یه گوشی اسنپ دراگون 800 ئه 4.3 اینچی بده!
    نمیدونم چرا این شرکتا نمیفهمند ملت دنبال گوشی اند، نه تخته وایت برد!

  3. اچ تی سی وان با اسنپدراگون 600 و فراکانس کاری 1.7 دو برابر گالکسی نوت2 و سه برابر نکسوس 4 قدرت داشت حالا این دو تا گوشی با پردازنده اسنپ دراگون 800 و فرکانس 2.3 چه شودددددددددددددددد
    حتی تصورش هم لذت بخشههه!!

    1. دوست عزیز شما داری اشتباه میکنی. پردازنده اسنپدراگون 600 سه برابر پردازنده نوت2 قدرت داره و فقط 20% قدرت بیشتر نسبت به پردازنده s4pro روی نکسوس4 قدرت داره. اسنپدراگون800 هم نسبت به پردازنده اسنپدراگون600 نزدیک به 50% قدرت بیشتری داره و راحت 5برابر پردازنده نوت2 قدرت داره و از پردازنده S4pro روی نکسوس4 نزدیک به 70% قویتره.

  4. مهرداد نامیرا

    خیلی مشخصات خوبی دارن،ولی به نظرم nexus 5 بهتره،چون پشتیباین گوگل را داره ،یعنی اگه قرار باشه مشخصان یکسان باشن من خودم ترجیح می دم گوشیم گوگلی باشه تا ال جی یی (چه کلمه سختی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH