چگونه کمی از طعمiOS 7 را روی گوشی اندرویدی خود بچشیم؟

یکی از چیزهایی که اپل در کنفرانس WorldWide Developers در مورد آن نوید داد، وجود ویژگی جدیدی در iOS 7 به نام Control Center بود. این ویژگی برای اولین بار دستیابی سریع به تنظیماتی را که بیشتر استفاده می‌شوند در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند از هر صفحه‌ای که بخواهند به این منو دسترسی داشته باشند و تنظیمات مربوط به بلوتوث، وای فای ورزولوشن را از آنجا تغییر دهند.
این ویژگی برای اندروید تازگی ندارد و کاربران اندرویدی به خوبی می‌توانند از هر جا که هستند به منوی تنظیمات خود دست یابند، اما ظاهرا اندروید نمی‌خواهد چیزی از iOS کم داشته باشد. سازندگانی چون Hi Tools Studio تصمیم گرفته اند که ویژگی کنترل سنتر iOS را به اندروید بیاورند و در قالب یک برنامه آنرا تقدیم کاربران اندرویدی کنند. با نصب این برنامه می‌توانید به کاربران اپلی که منتظر ورود این نسخه جدید هستند فخر بفروشید که پیش از ورود7 iOS، کمی از طعم آنرا روی گوشی اندرویدی خود چشیده‌اید.

HiRes_Android_Control_Center_Screen_270x445
این برنامه رایگان که دقیقا شبیه به کنترل سنتر iOS عمل می‌کند، ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه اورجینال ارایه می‌دهد. پس از نصب برنامه، آنرا فعال کنید و سپس مکانی را که می‌خواهید پیکان(آیکون فعال کردن برنامه) قرار بگیرد مشخص کنید.
اگر قادر به دیدن پیکان نیستید اندازه Height را تغییر دهید. هر زمان که می‌خواهید به برنامه دسترسی داشته باشید کافیست پیکان را لمس کنید و منتظر باشید تا دستگاه بلرزد.(البته اگر در تنظیمات، لرزش را فعال کرده باشید)
از هر صفحه‌ای در گوشی اندرویدی خود(حتی صفحه قفل) می‌توانید به کنترل سنتر دسترسی داشته باشید.
در برنامه می‌توانید تنظیمات مرتبط به بلوتوث، وای فای، مود هواپیما، روشنی تصویر، صدا و پروفیال را تغییر دهید. در پایین همان صفحه آیکن‌های دسترسی به چراغ قوه، ساعت، ماشین حساب، دوربین و آیکن شبیه به میل باکس هم در نظر گرفته شده است. آیکن آخر برای دسترسی به صفحه پیامها نیست بلکه به جای آن شما را به یک صفحه شبیه به گیم سنتر اپل می‌برد که در آن می‌توانید بازی دانلود کنید.
شاید در اجرای برنامه‌هایی که آیکونهایشان در پایین قرار گرفته‌اند به مشکل بر بخورید. روی آیکون مورد نظر کلیک کنید و نگه دارید، سپس برنامه‌ای را که می‌خواهید برایتان اجرا کند انتخاب کنید.
برای بستن برنامه پیکان را به سمت پایین صفحه بکشید. استفاده از دکمه بازگشت و خانه برنامه را متوقف نمی‌کند.
خب امیدواریم با نصب این برنامه بتوانید پیش از ورود iOS 7 و جلوتر از اپل دارها کمی با این سیستم عامل آشنایی پیدا کنید و از ویژگی‌های جدید آن که هنوز اپل دارها از آن دورند استفاده کنید.

17 در مورد “چگونه کمی از طعمiOS 7 را روی گوشی اندرویدی خود بچشیم؟”

  1. اینکه IOS وAndroid رو باهم مقایسه کنید در کل نمیشه گفت کدوم هاش بهترن چون اگر بخواین بگین اندروید ضعیفه و قشنگی داره و امنیت نداره باید بگم سخت در اشتباهید چون اندروی هر چی باشه گوشی هاش مثل بمب ساعتی منفجر نمیشن درسته یه گوشی اندروید ترکیده ولی اپل که بیش تر ترکیده .. مشکل از باتری هم نبوده باتری بهونس قسمت های پردازنده باتری رو اذیت میکنن تا باتری میتکه .. Ios یه سیستم عامل مضخرفه که فقط اسم و کلاس داره چون اپل چند بار هم هک شده و سند هاش هم هست .. به نظر من اپل یه شرکت غد و پول گیر هستش .. و اینکه هر شرکتی اندروید رو تغییر میده این خوبیه اندرویده که با همه چیز سازگاره .. IOS تنها چیز خوبی که داره شما تز مموری فیزیکیتون بهتر استفاده میکنین ‌‌… بقیش همش از دم تقلیده .. تسلط بر اندروید خیلی بهتر از ios هستش.. در کل میشه گفت اندروید خیلی بختر از ios هستش و ایمنی خوبی هم داره

  2. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  3. شخصیت آیفون دار ها هم مشخص شد.عوض اینکه خوبی و پیشرفت هم کشوری ها شونو بخوان به اون ها فحش میدن.خدا عاقبت تونو به خیر کنه.اندروید با تمامی ضعف هایی که داشت تونست iOS روپشت سر بگذاره و این یک واقعیت هست.آرین عزیز.

    1. آقا مگه اندروید سیستم عامل وطنیه که پیشرفتش به هم کشوری هامون ربطی داشته باشه؟ اینا همشون برای استکبار جهانی اند!! دوما اندروید سیستم عامل بلاتکلیفیه یعنی اصلا سیستم عامل نیست که هر شرکتی میاد برای محصولات خودش تغییرش میده نه ایمنی داره نه راندمان و هماهنگی با سخت افزار. بیشتر برای سرگرمی خوبه و به هیچ عنوان انتخاب حرفه ای ها نیست. به نظر من یه حرفه ای یا نوکیا میخره یا اپل. (عرفان)

  4. چه فخر فروشی؟چقدر سیستم عامل مزخرفیه که هر کس هر غلطی میخواد باهاش میکنه.خدا این open source رو از بین ببره.

    1. شما همینجوری نظر نده لطفا
      حداقل 2تا دلیل درست حسابی از 2تا سایت معتبر بیار
      تا اینجاش که ما دیدیم اندروید خیلی بیشتر از IOS اسکی رفته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH