هر آنچه تاکنون از هواوی آنر V9 می‌دانیم!

با گذشت نزدیک به دو ماه از آغاز سال 2017 باید منتظر موج اول رونمایی‌ از پرچم‌داران توسط کمپانی‌های مختلف باشیم. انتظار می‌رود چند کمپانی‌های معروف پرچم‌دار آتی خودشان را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کنند، اما به نظر می‌رسد این هواوی است که اولین پرچم‌دار قدرتمند این سال خود را معرفی کرده است.

هواوی امروز در طی برگزاری مراسمی از آنر V9 رونمایی کرده است، انتظار می‌رود نسخه جهانی این اسمارت‌فون تا چند روز دیگر و در طی برگزاری کنفرانس هواوی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. این اسمارت‌فون در نسخه جهانی با نام آنر 8 پرو شناخته خواهد شد.

هواوی نشان داده که در بخش طراحی اسمارت‌فون‌هایش وسواس زیادی را به خرج می‌دهد، در واقع آنر 8 که نسل فعلی اسمارت‌فون‌های خانواده V است، از نظر طراحی و زیبایی در سطح پرچم‌دار این کمپانی یعنی Mate 9 بود و به نظر می‌رسد این روند در آنر V9 نیز ادامه پیدا کند. در واقع مطابق اخبار، ضخامت این اسمارت‌فون 6.97 میلی‌ متر است که نشان می‌دهد آنر V9 طراحی حرفه‌ای و سطح بالایی دارد. هم چنین هواوی در این نسخه یک رنگ متفاوت و خاص را در نظر گرفته است. آنر V9 علاوه بر رنگ‌های طلایی، سیاه و آبی که پیش‌تر شاهد آن بوده‌ایم، در یک نسخه قرمز براق نیز معرفی خواهد شد. بدون شک در مراسم معرفی، این رنگ بسیار بیش‌تر از سایر نسخه‌ها مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است این اسمارت‌فون قدرتمند 184 گرم وزن دارد.

همان‌طور که گفته شد، هواوی آنر V9 با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی روانه بازار می‌شود. این اسمارت‌فون از چیپست بالارده ساخته هواوی یعنی کایرین 960 با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند. 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، تمام آن چیزی است که آنر V9 برای تبدیل شدن به یک اسمارت‌فون بالارده به آن نیاز دارد. در بخش نمایشگر این اسمارت‌فون می‌توانیم یک پنل 5.7 اینچی با رزولوشن 2K را مشاهده کنیم، متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که محافظت از این نمایشگر به چه صورت خواهد بود اما از آن‌جا که آنر 8 از محافظ گوریلا گلس نسل 3 استفاده می‌کرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این نسل شاهد استفاده از نسخه‌های جدیدتر گوریلا گلس باشیم.

هواوی آنر V9 به یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود، مطمئنا این حجم باتری می‌تواند تضمین کننده شارژدهی یک روزه تحت هر شرایطی باشد. در نسل قبلی، آنر 8 از یک باتری 3500 میلی‌آمپری استفاده می‌کرد، بنابراین این افزایش 500 میلی آمپری را می‌توان یک بهبود بسیار مناسب دانست. در بخش نرم‌افزاری، آنر V9 از اندروید نوقا استفاده خواهد کرد که با رابط کاربری اموشن نسل 5 همراه شده است، در این رابط کاربری برخی از امکانات هواوی مجیک را که در سال 2016 معرفی شد، در دسترس خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی آنر V9 را می‌توان دوربین به کار رفته در آن دانست. مطابق نسل پیشین در آنر V9 هم از یک سنسور دوگانه برای دوربین اصلی استفاده شده است. دوربین 12 مگاپیکسلی به کار رفته در آنر V9، سومین نسل از دوربین‌های دوگانه 12 مگاپیکسلی هواوی است که ویژگی‌هایی هم‌چون تصویربرداری با افکت bokeh، عکس‌برداری در نور کم و هم‌چنین افزایش جزییات تصاویر را به همراه دارد. گفته می‌شود سنسور سیاه و سفید به کار رفته در این دوربین، توانایی جذب نور را تا 3 برابر افزایش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دوربین، توانایی ثبت تصاویر به صورت سه بعدی است، وجود لنز دوگانه در کنار فوکوس لیزری می‌تواند به شما این امکان را بدهد که تصاویر را به صورت سه بعدی ثبت کنید و یا مدل‌هایی سه بعدی را به جهت چاپ با پرینتر سه بعدی آماده کنید.

هواوی آنر V9 در سه نسخه عرضه خواهد شد، قوی‌ترین نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با قیمت تقریبی 508 دلار روانه بازار خواهد شد. دو نسخه ارزانتر با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 4 گیگابایت رم به ترتیب با قیمت 436 و 377 دلار روانه بازار می‌شود. عرضه این اسمارت‌فون از تاریخ 28 فوریه در چین آغاز خواهد شد.

4 در مورد “هر آنچه تاکنون از هواوی آنر V9 می‌دانیم!”

    1. امید بکتاش

      سلام. سایز نمایشگر در منبع به اشتباه درج شده بود که متاسفانه از اصلاح آن مطلع نشدیم. با تشکر از توجه شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH