پاسخ مسابقه هوشمندانه دهم: عدد پسورد ۶۵۲۹۲ است!

هوشمندانه دهم هم به پایان رسید که در آن یک سوال ریاضی مطرح شده بود که بسیاری از دوستان در ابتدا پاسخ اشتباه فرستادند اما کاربران بعدی با استفاده از وقت بیشتر، به پاسخ صحیح رسیدند.

سوال هوشمندانه دهم

بهادر مشغول انجام دادن یک بازی کامپیوتری هیجان انگیز است، وارد یکی از اتاق‌ها می‌شود که در آن گاوصندوقی قرار دارد و درونش یک اسلحه ارزشمند برای ادامه بازی گذاشته شده است. این رمز عبور ۵ رقمی دارای ۴ راهنمایی است که برای وارد کردن کد رمز، بایستی به آن‌ها دقت کرد.

‍‍۱- رقم چهارم پسورد، چهار بار (۴ تا) بزرگ‌تر از رقم دوم است
۲- رقم سوم پسورد، سه بار (۳ تا) کوچک‌تر از رقم دوم است
۳- رقم اول پسورد، سه برابر رقم آخر است
۴- جمع سه جفت از اعداد رقم یازده می‌شود

حال شما بگویید پسورد درست چیست؟

پاسخ هوشمندانه دهم

عدد ۶۵۲۹۲ پاسخ صحیح بود که تمام ۴ شرط بالا درباره آن صدق می‌کرد.

در ارتباط با پاسخ دادن هم دوستان دقت داشته باشند که اول بایستی با نام کاربری سایت و در حالی‌که وارد سایت شده‌اند، اقدام به ارسال پاسخ کنند و دوم فرم پاسخ را به صورت صحیح بنویسند تا مورد پذیرش قرار بگیرد (پاسخ هوشمندانه: جواب).

برندگان هوشمندانه دهم

کاربر msm به عنوان نفر اول موفق شد تا 100 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر mohammad.p به عنوان نفر دوم موفق شد تا 80 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر M به عنوان نفر سوم موفق شد تا 60 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر babak۱۹۷۴ به عنوان نفر چهارم موفق شد تا 50 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر فاطمه به عنوان نفر پنجم موفق شد تا 40 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر، مسابقه یازدهم هوشمندانه با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.

6 در مورد “پاسخ مسابقه هوشمندانه دهم: عدد پسورد ۶۵۲۹۲ است!”

  1. مثل اینکه درست متوجه نشدید منظور من ۶رقمی بودن جوابم نبود منظورماین است توضیح اضافی شما که بعدا به سوال اضافه شده (یعنی منظور از ۴بار ۴تا)خیلی از افراد را از جمله من از رسیدن به جواب باز داشته چون این توضیح در ساعت ۱۲ دیروز نبودو تمام کسانی جواب درست را داده اند کسانی بوده اند که بعد از گذاشتن توضیح اضافی شما(۴تا)جواب درست را پیدا کرده اند آیا قبول دارید که همین توضیح اضافی اگر نبود هیچکس به جواب نمی رسید؟چون تمام جوابهایی درست بعد از گذاشتن(۴تا) داده شده

    1. عزیز جان جواب‌های درست پس از درج راهنمایی در کانال تلگرام ارسال شد و ارتباطی به این موضوع نداشته! این تغییر کوچک ۱۰ دقیقه پس از مسابقه داده شد و همان طور که عرض کردم برای اکثریت تفاوتی ایجاد نکرده بود.

  2. چرا این کار را ابتدا انجام ندادید من که همان ساعت ۱۲ متن سوال را دیدم با توجه به متن سوال فکر کردم منظور از ۴بار یا سه بار ،ضرب کردن اعداد است در صورتیکه اگر این توضیح اضافی از اول بود به راحتی عدد ۵ رقمی را تشخیص می دادم لطفا قبول کنید با این دیر توضیح دادن بسیاری از کسانیکه از ابتدا سوال را جواب داده بودند دچار اشتباه شدند و جوابشان غلط بود البته جواب من اشتباها ۶ رقمی شد اما مشکل در این است که با همین توضیح اضافی خیلی از افراد می توانستند جواب دهند لطفا چک کنید ببینید ایا کسی توانسته قبل از این توضیح به قول شما اضافی جواب صحیح بدهد ؟!!!!!!!!!!!!!!! فکر نمی کنم واقعا حق بسیاری از کاربران با این گونه طرح سوال ضایع شد

  3. با سلام سوالی در مورد مسابقه پسورد داشتم چرا متن سوالتان را نسبت به دیروز عوض کردید ایا معنی سه بار یا چهار بار بزرگتر یا کوچکترسه برابر و یا چهار برابر بزرگتر و کوچکتر نیست ؟چرا توضیح سه تا و چهار تا را که منظور سه عدد و چهار عدد بزرگتر و کوچکتر است را امروز در متن سوال قرار دادیدآیا نمی شد این توضیح را دیروز هم داخل پرانتز قرار می دادید؟

    1. متن سوال عوض نشد بلکه توضیح اضافه آن هم دقایقی بعد و تنها برای روشن‌تر بودن سوال افزوده گردید. تقریبا اکثر دوستان هم از ابتدا متوجه شده بودند و فقط برای جلوگیری از اشتباه عده‌ای معدود این توضیح افزوده شد. البته در سوال به وضوح گفته شده بود که پسورد یک عدد ۵ رقمی هست!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH