بیشترین پسوردهایی که مردم در جهان استفاده می‌کنند

عبارت password به‌عنوان محبوب‌ترین کلمه عبور مورد استفاده توسط مردم جهان طی سال 2022 شناخته شد. در واقع مردم جهت تامین امنیت اکانت‌های خود بیش از همه از این کلمه عبور استفاده کرده‌اند.

یک شرکت مدیریت پسورد با نام NordPass طی گزارشی به این موضوع اشاره کرد. این شرکت به منظور تنظیم گزارش خود، پسوردهای مورد استفاده در 30 کشور مختلف جهان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. بر اساس اعلام این شرکت، کلمه password بیش از همه در کشورهای استرالیا، بریتانیا و هندوستان مورد استفاده قرار گرفته است.

دومین گزینه محبوب 123456 است. این کلمه عبور طی مدت 2 سال گذشته در صدر فهرست ضعیف‌ترین پسوردهای جهان از نظر موسسه NordPass قرار داشته است. این عبارت در کشورهای برزیل، اندونزی، ایتالیا، شیلی، کانادا، کلمبیا، مجارستان، مالزی و چند کشور دیگر کماکان محبوب‌ترین پسورد طی سال 2022 به‌شمار می‌رود. ترکیبی پیچیده‌تر از اعداد یعنی 123456789 نیز به‌عنوان سومین پسورد محبوب در جهان شناخته شد. Guest محبوب‌ترین کلمه عبور در ایالات‌متحده و چهارمین پسورد پرطرفدار در سراسر جهان محسوب می‌شود.

ترکیب حروف متوالی در صفحه‌کلید انگلیسی یعنی qwerty در جایگاه پنجم قرار دارد. پس از آن نیز ترکیبات ساده‌ای از اعداد مختلف نظیر 12345678، 111111 و 12345 به چشم می‌خورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH