ال‌جی X Power 2 به صورت رسمی معرفی شد

درحالی که همه ما در انتظار معرفی ال‌جی G6 در نمایشگاه MWC 2017 بودیم، این کمپانی از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی کرد. ال‌جی X Power 2 یک اسمارت‌فون میان‌رده است که قرار است جانشینی ال‌جی X Power که سال 2016 روانه بازار شد را بر عهده بگیرد.

ال‌جی X Power 2 از نمایشگری 5.5 اینچی استفاده می‌کند که نیروی مورد نیاز آن توسط یک باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپری تامین می‌شود. در نسل دوم ال‌جی X Power هم نمایشگر و هم باتری با افزایش سایز همراه بوده است.

به گفته ال‌جی، X Power 2 می‌تواند کل تعطیلات آخر هفته شما را بدون نیاز به شارژ کردن همراهی کند! این اسمارت‌فون توانایی پخش مداوم 15 ساعت ویدیو را دارد. اگر بخواهید با X Power 2 می‌توانید 18 ساعت وب‌گردی کنید و یا 14 ساعت از آن به عنوان مکان‌یاب استفاده کنید، آن‌ هم تنها با یک بار شارژ! ال‌جی X Power 2 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و باتری 4500 میلی‌آمپری آن تنها در عرض 2 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود.

از جمله مشخصات ال‌جی X Power 2 می‌توان به پشتیبانی از LTE، پردازنده هشت هسته‌ای با کلاک 1.5 گیگاهرتز که سازنده آن مشخص نیست، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی این اسمارت‌فون 13 مگاپیکسلی است و در بخش سلفی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. سکان‌دار ال‌جی X Power 2 اندروید 7 نوقا است که انتظار می‌رود به رابط کاربری جدید ال‌جی مزین شده باشد.

ال‌جی X Power 2 با ابعاد  154.7 در 78.1 در 8.4 میلی‌متری و وزن 164 گرمی خود نشان می دهد که چندان ظریف نیست که البته با وجود یک باتری 4500 میلی‌آمپری چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. این اسمارت‌فون در رنگ‌های مشکی، تیتانیوم و آبی و طلایی عرضه خواهد شد. ال‌جی هنوز در رابطه با قیمت این اسمارت‌فون چیزی را اعلام نکرده است، اما می‌دانیم که عرضه آن از ماه مارس خواهد بود. این گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته می‌شود بنابراین انتظار می‌رود اطلاعات بیش‌تری را از ال‌جی X Power به‌دست آوریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH