آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از موتورولا Moto G5

به نظر می‌رسد موتو G5 بسیار زودتر از برگزاری نمایشگاه MWC 2017 به صورت غیر رسمی معرفی شده است، اوایل امروز بود که مشخصاتی از این اسمارت‌فون توسط بنچمارک GFXBench منتشر شد، ساعاتی پس از آن این اسمارت‌فون در اپلیکیشن OLX برزیل رویت شد و حالا تصاویری منتشر شده است که این اسمارت‌فون را به همراه جعبه آن به نمایش می‌گذارد.

مطابق اخبار انتظار می‌رود مراسم معرفی رسمی موتو G5 در نمایشگاه MWC 2017 برگزار شود. از جمله مشخصاتی که تاکنون از موتو G5 لو رفته است می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل اشاره کرد. پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون اسنپدارگون 430 است که هشت هسته با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز دارد و رابط گرافیکی آن آدرنو 505 است. 2/3 گیگابایت رم و حافظه‌داخلی 16 یا 32 گیگابایتی از دیگر مشخصات پردازشی این میان‌رده است. دوربین اصلی به کار رفته در Moto G5 دوازده مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش سلفی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. تولید نیرو در این اسمارت‌فون توسط یک باتری 2800 میلی‌آمپری صورت می‌گیرد و هدایت سخت‌افزار گوشی را اندروید 7 نوقا بر عهده دارد. دیگر ویژگی Moto G5 را می‌توان سنسور اثر انگشت آن دانست که در کلید هوم زیر نمایشگر قرار گرفته است.

Moto G5 Plus دیگر نسخه این سری است که نمایشگری 5.2 اینچی دارد و از اسنپدارگون 625 استفاده می‌کند، باتری مورد استفاده در این مدل 3000 میلی‌آمپری است و به‌نظر می‌رسد در سایر مشخصات با موتو G5 تفاوت خاصی نداشته باشد. هر دو اسمارت‌فون در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به صورت جزیی مقاوم هستند.

مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون روز یکشنبه ساعت 19 برگزار خواهد شد، شما می‌توانید تمام اخبار مرتبط با نمایشگاه MWC 2017 را از آی‌تی‌رسان دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH