ال‌جی G6 را در رنگ‌های مشکی، پلاتینیوم و سفید ببینید!

تنها ساعاتی به آغاز به کار نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونا اسپانیا باقی مانده است، تاکنون تصاویر و رندهای زیادی از پرچم‌داران این کنفرانس منتشر شده است، اما همیشه برای لو رفتن یک رندر وقت هست؛ مگرنه؟!

به‌تازگی تصویری منتشر شده است که پرچم‌دار آتی ال‌جی یعنی G6 را در رنگ‌های مشکی، پلاتینیوم (نوعی نقره‌ای) و سفید به نمایش می‌گذارد، البته ظاهرا ال‌جی دوست دارد این رنگ‌ها را به ترتیب با نام ice platinum، astro black و mystic white بشناسیم. هم‌چنین در این تصویر به خوبی می‌توانیم ببینیم که طراحی ال‌جی G6 به چه شکل خواهد بود.

این تصاویر در توییتر ایوان بلاس لو دهنده معروف دنیای تکنولوژی که این روزها بسیار پرکار است، منتشر شده است. هم‌چنین تصویر جدید به خوبی می‌تواند تاییدکننده شایعات قبلی در رابطه با طراحی ال‌جی G6 باشد (هرچند بازهم به صورت غیر رسمی). به هرحال این تصاویر نشان می‌دهد طراحی ال‌جی G6 به نسبت نسل‌ قبلی یعنی G5 تغییرات بسیار گسترده‌ای داشته است. از جمله دیگر ویژگی‌های ال‌جی G6 می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی FullVision با گوشه‌های گرد، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و هم‌چنین دوربین دوگانه بدون بیرون‌زدگی اشاره کرد. البته باید توجه داشت که این نسخه دیگر ماژولار نخواهد بود.

کنفرانس ال‌جی در روز یکشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید اخبار مربوط به این نمایشگاه را در آی‌تی‌رسان دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH