گوشی بدون حاشیه Ulefone F1 مجهز به 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه است

هر چند نمایشگاه کنگره جهانی موبایل MWC 2017 هنوز به‌طور رسمی آغاز نشده است اما شرکت چینی اولفون تایید کرده که چند گوشی هوشمند جدید را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. چند تا از این گوشی‌ها در واقع دستگاه‌های نسل دومی مانند Ulefone Gemini 2، Ulefone Power 2 و Ulefone Armor 2 هستند. اما اولفون اینک اعلام کرده که از یک گوشی نسل اول موسوم به F1 نیز در MWC رونمایی خواهد کرد. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند حاشیه‌های آن هستند، یا به‌طور دقیق‌تر نبود حاشیه.

گوشی Ulefone F1 مشخصا برای تبلیغ به‌عنوان یک «گوشی بدون حاشیه» طراحی شده که تا حد زیادی درست است. اگر حاشیه‌ پایین دستگاه که دکمه‌ خانه در آنجا قرار دارد را فاکتور بگیریم، باقی اطراف F1 از حاشیه‌های بسیار باریکی برخوردار است؛ بدین معنا که نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی دستگاه را پوشانده است. در واقع، حاشیه‌های بالا آن‌قدر کاهش پیدا کرده که اولفون دوربین سلفی را به پایین دستگاه منتقل کرده است.

از نظر مشخصات فنی و طراحی، اولفون اطلاعات زیادی راجع به این گوشی جدید برملا نکرد، اما تایید نمود که Ulefone F1 از دوربین دوگانه، 6 گیگابایت رم و پردازنده Helio P25 (با فرکانس 2.5 گیگاهرتز) بهره می‌برد؛ یعنی همان پردازنده‌ای که روی Armor 2 نیز نصب شده است.

شایان ذکر است که اگر چه گوشی Ulefone F1 در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد اما تا نیمه دوم سال روانه بازار نمی‌شود و قیمت آن هم هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH