چگونه کارایی تاچ آی‌دی را افزایش دهیم؟!

اگر صاحب یک آیفون جیلبریک شده هستید، می‌توانید با انجام یک سری ترفندهای ساده قدرت عمل سنسور تاچ آی‌دی دستگاه را افزایش دهید. منظورمان از قدرت عمل بیشتر در واقع این است که می‌توان توانایی سنسور تعبیه شده را برای درک حرکات افزایش داد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

استفاده از FingerTouch

تاچ آی‌دی یک لایه امنیتی فوق‌العاده است که می‌تواند دستگاه iOS شما را امن نگه دارد. این سنسور به طور پیش‌فرض روی آیفون تعبیه شده است، این یعنی تنها سازندگان و توسعه‌دهندگان قادرند آن را دستکاری کنند.

اما مگر می‌شود فن‌آوری به وجود بیاید و راه‌های فرعی برای دست‌کاری آن بلافاصله ایجاد نشود؟ جیلبریک یکی از همان راه‌های فرعی است که به توسعه‌دهندگان فرعی اجازه می‌دهد به عمق دنیای تاچ آی‌دی نفوذ کنند و از آن بخواهند که کارهای بیشتری برای‌شان انجام دهد.

مثلا FingerTouch را در نظر بگیرید. قابلیتی که می‌شود از طریق آن به تاچ آی‌دی درک حرکات بیشتر را اضافه کرد.

ابتدا باید این برنامه را از BigBoss دانلود و نصب کنید. پس از نصب می‌توانید چندین حرکت مثل یک‌بار لمس، نگه‌داشتن انگشت، دوبار لمس، سه بار لمس، لمس و نگه داشتن انگشت را برایش تعریف کنید. پس از تعریف می‌توانید تعیین کنید که هر یک از این حرکات چه کاری را برای شما انجام دهند. کارهایی مثل قفل کردن، رفتن به صفحه خانه، روشن کردن چراغ قوه، اسکرین شات گرفتن، رفتن به آخرین برنامه استفاده شده، سیری و غیره از این دسته هستند.

البته فعلا این قابلیت محدودیت‌هایی دارد که امیدواریم به زودی و در آینده‌ای نزدیک برداشته شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که با فعال کردن FingerTouch قابلیت BioProtect غیر فعال می‌شود و این شمایید که باید تصمیم بگیرید که در یک لحظه کدام قابلیت را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH