با سونی اکسپریا تاچ، هر سطحی را به یک صفحه‌نمایش اندرویدی تبدیل کنید

مدتی قبل صحبت از پروژکتور آینده‌نگرانه سونی به میان آمده بود و حالا کمپانی ژاپنی، این محصول را در MWC معرفی کرده است. این پروژه تغییر نام داده اما کاربرد آن عوض نشده است. اکسپریا تاچ به شما اجازه می‌دهد تا هر سطح صافی را تبدیل به یک صفحه‌نمایش اندرویدی کنید. اما نکته مهم در مورد این محصول احتمال آغاز عرضه آن به بازار در سال جاری میلادی است.

اکسپریا تاچ که پیش‌ازاین با نام «پروژکتور اکسپریا» شناخته می‌شد، به شما این امکان را می‌دهد تا سطح ایجادشده را از طریق دست خود کنترل نمایید.

اکسپریا تاچ می‌تواند سطح را تبدیل به یک تبلت لمسی با اندازه حداکثر 23 اینچ کند و اگر تنها قصد استفاده از آن را به‌عنوان یک پروژکتور داشته باشید، می‌تواند تصویری 80 اینچی را هم تشکیل دهد. می‌توانید از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای بازی با کودکان و یا یک استریم کننده فیلم استفاده نمایید.


این دستگاه بیشتر شبیه به یک محصول اندرویدی است که سیستم‌عامل اندروید نوقا، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را در خود گنجانده است. حداکثر رزولوشن پروژکتور SXRD سونی، به 1366×768 پیکسل می‌رسد. در کنار ابزار ارتباطی چون بلوتوث، Wi-Fi، و NFC، تاچ سنسورهایی دارد که می‌تواند منزل شما را تبدیل به یک ایستگاه هواشناسی کند.


به لطف وجود اندروید 7.0 می‌توانید از طریق گوگل پلی هر اپلیکیشنی را اجرا کنید. نکته جذاب در مورد اکسپریا تاچ، سازگاری آن با پلی‌استیشن 4 است. ژاپنی‌ها این محصول را در تابستان به بازار آمریکا عرضه خواهند کرد اما هنوز اطلاعی از قیمت آن در دست نیست.

1 در مورد “با سونی اکسپریا تاچ، هر سطحی را به یک صفحه‌نمایش اندرویدی تبدیل کنید”

  1. بلاخره یک تکنولوژی پرکاربرد.
    در روزگاری که اوج ابتکار رقبا خمیده بودن گوشه نمایشگر و یا چند گیگ بودن رم هست سونی ثابت کرد که چرا سونیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH