امکان قیمت‌گذاری آنلاین و کارشناسی خودروهای دست دوم فراهم شد

صبح امروز و در نشست خبری که برای معرفی سایت همراه مکانیک انجام شد، سجاد باقری اعلام کرد که امکان قیمت‌گذاری آنلاین و کارشناسی خودروهای دست دوم به وسیله این سایت فراهم شده است.

سجاد باقری، مدیرعامل سایت همراه مکانیک با اشاره به ارایه اطلاعات عموما اشتباه در معاملات خرید خودروهای دست دوم از سوی فروشنده، اظهار داشت: سایت همراه مکانیک تلاش دارد تا با ارائه کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو، از بروز مشکلات پس از خرید خودروی دست دوم جلوگیری کند.

باقری با ذکر این نکته که همراه مکانیک بیش از 12هزار خودروی کارکرده را کارشناسی کرده، ادامه داد: از هر ۵ خودروی کارکرده، کیلومترشمار ۲ خودرو دستکاری می‌شود و17 درصد فروشندگان، خودروی رنگ‌شده را به نام خودروی بدون رنگ آگهی می‌کنند و خریداران نیز عموما به این موضوع پی نمی‌برند و ضرر سنگینی متوجه آن‌ها خواهد بود. به همین منظور ما در تلاش هستیم تا با کارشناسی 209 نقطه شامل فنی، بدنه و آپشن، خریداران را برای آگاهی از شرایط خودروهای دست دوم همراهی کنیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم کارشناسی خودروهای کارکرده اذعان داشت: علاوه بر کارشناسی حرفه‌ای، با فراهم کردن ابزار آنلاین و رایگان قیمت‌گذاری خودرو، به خریداران برای اطلاع از قیمت دقیق خودروی دست دوم مورد نظرشان کمک می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH