شیائومی ردمی 4X با اسنپدراگون 435 و دوربین 13 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

کمپانی شیائومی امروز مراسم مهمی را در کشور چین برگزار نمود که طی آن از پردازنده اختصاصی خود و نیز گوشی می 5C رونمایی کرد. در کنار این دو محصول مهم، شیائومی یک گوشی هوشمند اقتصادی از خانواده ردمی با نام ردمی 4X را نیز به معرض نمایش گذاشت. البته چند روز قبل، گوشی دیگری به نام ردمی نوت 4X از سوی شیائومی معرفی شده بود.

ردمی 4X از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و شیشه 2.5 بعدی بهره می‌برد. بدنه آن از جنس فلز بوده و احساس خوبی در دست ایجاد می‌کند. این محصول باوجود ارزان‌قیمت بودن، طراحی و کیفیت ساختی مشابه پرچم‌داران دارد.

این گوشی هوشمند از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 435 قدرت می‌گیرد و در دو نسخه یکی با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. خوشبختانه باتری 4100 میلی‌آمپری آن، با یک بار شارژ می‌تواند شما را تا 2 روز همراهی کند. بنابراین برتری این گوشی درزمینه باتری از می 5C با باتری 3000 میلی‌آمپری غیرقابل‌انکار است.

باوجود چنین باتری عظیمی، ردمی 4X تنها 8.65 میلی‌متر قطر دارد. در پشت بدنه هم شاهد حضور دوربین 13 مگاپیکسلی و اسکنر اثرانگشت هستیم که در این رده قیمتی، بسیار امیدوارکننده است.


البته چینی‌ها جزئیات کامل این محصول را در کنفرانس امروز منتشر نکردند اما قطعاً در آینده نزدیک، به اطلاعات کامل آن دست خواهیم یافت.

ردمی 4X با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی 102 دلار (699 یوان) و در نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی 131 دلار (899 یوان) قیمت‌گذاری شده و از ماه مارس و با رنگ‌های متنوعی در کنار طلایی و مشکی در دسترس خواهد بود. بنابراین باید گفت که ردمی 4X در رده ردمی 4A قرار می‌گیرد اما مشخصات بسیار بهتری را در اختیار شما می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH