تصویر نسخه جدید Galaxy Mega 6.3 لو رفت!

galaxy-mega-6.3-new

مطمئنا سامسونگ گلکسی مگا یکی از غول پیکرترین اسمارت فون‌های موجود در بازار است. با توجه به استقبال خوبی که از این فبلت شده است، این فرضیه بوجود آمده که با توجه به سیاست جدید سامسونگ مبنی بر ساخت چندین نسخه از یک مدل، احتمالا شاهد عرضه نسخه دیگری از این اسمارت فون خواهیم بود.

حالا با انتشار این عکس در وب‌سایت فون آرنا، این فرضیه به نظریه‌ای قطعی تبدیل شده است! گفته می‌شود تصویر بالا مربوط به نسخه 2 سیم کارته این فبلت است که Galaxy Mega 6.3 DUOS نام دارد.

شماره مدل این دسنگاه SCH-P729 است و مشخصات صفحه نمایش با مدل قبلی یکسان است. از دیگر ویژگی‌های این غول کره‌ای می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسلی (دوربین دوم 2 مگا پیکسل) اشاره کرد.

این فبلت با نسخه 4.2.2 سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد اما فعلا از قیمت احتمالی و زمان عرضه آن خبری در دسترس نیست.

8 در مورد “تصویر نسخه جدید Galaxy Mega 6.3 لو رفت!”

  1. محصولات سامسونگ واقعا تکراری و کسل کننده شدن. همه شبیه هم فقط اسم و سایز عوض میشه اه اه. دیگه صدای طرفدارای خودشم در آورده. والا بازم به اپل که تکراریش هم قشنگ و خواستنیه.

      1. جواب خوبی بود…البته نه واسه دوستانی که اپل رو با سامسونگ مقایسه میکنن
        شبیه مقایسه پژو 405 فرانسه با آر دی تولید داخل میمونه!!!

  2. بهتره دیگه از این جمله در مورد گوشی های سامسونگ استفاده نکنیم (طرح جدید فلان گوشی سامسونگ لو رفت…)
    چون همه گوشی های سامسونگ شکل هم هستند و کوچکترین فرقی در طراحی آنها به چشم نمیخوره،دیگه از همین الان فکر کنم همه بدونن گوشی بعدی سامسونگ که هنوز هم تولید نشده میتونه چه شکلی باشه..!
    دیگه افتضاحشو درآورده با این طراحی و جنس بدنه های مسخره. فقط یه حس خوبی که داره حس نوستالوژی هست واسه همه خریدارانش ! چون همه با دست گرفتن گوشی های سامسونگ بیاد اسباب بازی های دوره کودکی میوفتند…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH