Xperia i1Honami و دوربین جالب توجهش

sony 1

اخیرا چند تصویر از دوربین موبایل سونی اکسپریا هونامی آی وان در ePrice منتشر شده است. ظاهرا دوربین تعبیه شده برای این مدل به اندازه دوربین لومیا 1020 بزرگ نیست و در پی آن به اندازه آن دوربین شگفت آور هم پیشرفته نیست، اما خب مزایایی دارد که نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد. همراهی اندروید و باریکی این تلفن هوشمند جز دو برتری آن نسبت به مدل دوربین دار رقیب است.

منبع مربوطه دوباره به تمامی مشخصات هونامی اشاره کرده است: صفحه نمایش فول اچ دی 5 اینچی تریلومینس، پردازنده 800 اسنپدراگون با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و قابلیت ارتقا و گواهی حفاظت در برابر آب IP57 و یک باتری 3000 میلی آمپری از مشخصات این مدل در راه است.

sony 2

دوربین در نظر گرفته شده برای این مدل از لنز جی سونی و سنسور 20.7 مگاپیکسلی 2.3/1 و پردازشگر تصویر بینوز استفاده می‌کند. البته اندازه سنسور در برابر اندازه سنسور دوربین لومیا 1020 ناامید کننده است، اما فراموش نکنیم که تمام تعلقات هونامی آی وان در یک باکس 73.9×144 گرمی با قطر 8.3 میلیمتر جا گرفته است. البته شاید از نظر دوربینی در حد و اندازه‌های لومیا 1020 نباشد، اما می‌تواند غول دوربینی سامسونگ را تکانی دهد.

این دوربین موبایل در سه رنگ سیاه، سفید و بنفش موجود خواهد بود.

16 در مورد “Xperia i1Honami و دوربین جالب توجهش”

  1. سلام!
    چه خبر خوبی بود…!
    فقط اگه ممکنه یکم راجع به هونامی مینی هم بگید..!

    اصلا خبرش fake بوده، یا واقعا هست..؟
    ترافیک این ته ته های ذهنمون از بس شلوغه، بدجوری سنگین شده!

  2. سونی آخرین پرچمدار خود در بخش اسمارت فونها رو در دیماه یعنی حدود 7 ماه پیش معرفی کرد و این گوشی هم شهریور معرفی میشه.
    خانم صریحی تلفظ Triluminos بصورت ترایلومینِس است. سخت افزار این گوشی به جز دوربین تقریبا 2-3 برابر قویتر از لومیا هست .مطمئنا سونی بدنبال عرضه یک گوشی با ظاهر دوربین عکاسی نبوده وگرنه براحتی میتونست از سنسور بزگتری استفاده کنه.

    1. سارا صریحی

      ممنون، اما واضحه که وقتی مجبوریم آوانگاری کلمات انگلیسی رو انجام بدیم، معمولا آنچه نزدیک تر به زبان خود است و استفاده میکنیم. مثل هزاران لغت دیگه که از همین قاعده تبعیت میکنن. در ضمن این کلمه رو من همیشه تریلومینس دیدم. اما خب تا حالا تلفظ معتبری(بر اساس دیکشنری) ازش نشنیدم.

        1. سارا صریحی

          البته معنی دار که هست. لومینس به معنای نور و Tri هم پیشوندی به معنای 3 است.

        2. منظور معنای مشخص است. مثلا میشه بگی 3 نور؟!! نه.
          مثل کلماتی مثل Bravia و… که معادل درستو حسابی ندارند.

  3. متاسفانه تمام گوشی های سونی طراحی های یکسانی دارند این گوشی خیلی شبیه اکسپریا زد!!
    سونی باید تو طراحی از اچ تی سی یاد بگیره ک پرچمداراش طراحی های متفاوتی دارند
    اما از مشخصاتش نمیشه گذشت(خیلی غوله)!

    1. دوست عزیز Htc طراحیش از روی بلک بری z10 کپی شده. ولی سونی خودش این طراحیارو انجام میده. و از نظر زیبایی فکر نکنم زیباتر از گوشیهای سونی وجود داشته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH